فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

اعزام نیروهای ویژه کماندویی صهیونیستی به مصر برای سرکوب قیام مرد

اعزام نیروهای ویژه کماندویی صهیونیستی به مصر برای سرکوب قیام مردم

هادی مجیدی کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در خصوص تحولات اخیر مصر در پاسخ به این سؤال که چه سناریویی از سوی رژیم حاکم مبارک در پیش گرفته شده است، گفت: از آنجا که نگاه آمریکایی‌ها برای مدیریت بحران مصر دچار سردرگمی جدی شده، رژیم صهیونیستی این موضوع را مدیریت کرده و نگاه خود مبنی بر ضرورت حفظ مبارک را به طرف‌های غربی دیکته و تحمیل کرده است.
* آمریکایی‌ها برای مدیریت بحران مصر سردرگمند
وی افزود: رژیم صهیونیستی به این حد از مداخله هم اکتفا نکرده و تجهیزاتی را برای سرکوب مردم مصر به این کشور ارسال کرده است.
*اعزام نیروهای آموزش‌دیده رژیم صهیونیستی مسلط به زبان عربی به مصر
این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به فرستادن تعدادی کماندو برای خرابکاری، هرج و مرج و انجام عملیات‌های ویژه به مصر از سوی رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اخیراً تعداد قابل توجهی از نیروهای آموزش‌دیده که مسلط به زبان عربی هستند، در قالب پلیس سری به مصر اعزام شده‌اند.

مجیدی ادامه داد: آنها وظیفه دارند وقتی فشارها از سوی معترضان افزایش یافت در شرایط مناسب برای یک کشتار بزرگ انقلابیون در میدان تحریر وارد عمل شوند اما زمان قطعی برای این عمل هنوز مشخص نشده است.

*سرکوب و کشتار انقلابیون برای جلوگیری از تظاهرات مردمی

وی با بیان اینکه رژیم حاکم مصر تلاش دارد فضایی را منتقل کند که چون مذاکره در جریان است، دیگر ضرورتی بر تداوم تظاهرات نیست، یادآور شد: در این فضا از طریق فشار نیروهای پلیس و کماندوهای صهیونیستی سرکوب و کشتار انقلابیون آغاز می‌شود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با ذکر این نکته که بخش دیگری از نیروهای صهیونیستی به مصر وظایف رسانه‌ای و سیاسی را برعهده دارند، گفت: از آنجا که ماهیت قیام مردم مصر یک نتیجه ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی را در پی دارد، نیروهای اعزامی صهیونیستی وظیفه دارند، فضا را به سوی دیگری منحرف کند.

* ایجاد فضای ضد ایرانی

مجیدی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های بدست آمده ابوالغیط و نیروهای ضد انقلابی در این پروسه وظیفه دارند فضای ضد ایرانی را بوجود آورده و قیام مردم مصر را به عنوان مداخله ایران در مصر معرفی کنند.

*نقش عمرسلیمان در فرسایش مطالبات قیام مردمی

وی با بیان اینکه بخش دیگری از افراد نفوذی صهیونیستی وظیفه دارند در اتاق جنگ مشترک مبارک و سلیمان برای فرسایش مطالبات قیام مردمی مصر فعال شده و ایده‌های مناسبی را به اجرا بگذارند، یادآور شد: این کار از طریق عمر سلیمان اجرا خواهد شد.

* انحراف انقلاب از مسیر اصلی خود

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: با این شیوه رژیم صهیونیستی هم در سطح اتاق جنگ که توسط مبارک و سلیمان تشکیل شده مشارکت دارد و هم توسط ابوالغیط تلاش می‌کند تا انقلاب را منحرف کند تا از این طریق رژیم صهیونیستی هدف قیام نباشد.

مجیدی نیروهای ویژه کماندویی اعزام شده اخیر به مصر را بخشی از یگان ویژه عربی در دستگاه اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی دانست که به زبان عربی کاملاً مسلطند و چندین دهه سابقه نفوذ و حضور در این کشورها را دارند.

وی دلیل استفاده از این نیروها را احتمال شکاف و دو دستگی در ارتش مصر برای اجرای دستور سرکوب مردم دانست و گفت:‌ آمریکا و رژیم صهیونیستی نمی‌خواهند ارتش به عنوان یک رکن مهم امنیتی دچار شکاف و فروپاشی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد