فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فوران بصیرت از علی مطهری پس از آشوب 25 بهمن!

فتنه اخر :


فوران بصیرت از علی مطهری پس از آشوب 25 بهمن!

اگر دو طرف را مجازات می کردند 25 بهمن اتفاق نمی افتاد. برخی ادعای تقلب در انتخابات کردند، عده‌ای هم در مناظرات باعث بروز فتنه شدند.

در حالی که همه جریان های درون انقلاب و نیروهای وفادار به نظام به واسطه ماهیت ضدانقلابی آشوب 25 بهمن ، با صراحت موسوی و کروبی را محکوم نموده و آن ها را عمله آمریکا و اسرائیل می خوانند ، علی مطهری طی اظهاراتی در کنگره حزب دوم خردادی مردمسالاری ، با تکرار اظهارات گذشته اش گفت:اگر هر دو طرف ماجرا در وقایع سال گذشته را مجازات می کردند ، ماجرای 25 بهمن پیش نمی آمد.


این اظهارات علی مطهری در حالی بیان می شود که فراخوان موسوی و کروبی برای آشوب 25 بهمن هیچ ربطی به موضوع انتخابات سال قبل نداشت و با ادعای حمایت از قیام مردم مصر و تونس صورت گرفت.(و البته تنها چیزی که در این آشوب به چشم نخورد حمایت از مردم این دو کشور بود) فراخوان موسوی و کروبی برای آشوب 25 بهمن با حمایت صریح و آشکار رژیم صهیونیستی و آمریکا اعلان شد به گونه ای که سایت وزارت خارجه اسرائیل رسما" سناریو ، مسیر تظاهرات و شعارهای آن را اعلام کرد.این آشوب سناریویی برای کاستن از بار روانی ایجاد شده برای رژیم صهیونیستی پس از قیام مردم مصر بود. صهیونیست ها به صراحت اعلام کردند که از تبدیل شدن مصر به ایرانی دیگر هراس دارند و آشوب 25 بهمن برای حمله به کانون اصلی تحولات منطقه یعنی ایران اسلامی طراحی شد و پس از این آشوب نیز ، مسئولان آمریکا و رژیم صهیونیستی صراحتا" از آن حمایت کردند.
علی مطهری امروز پنجشنبه با حضور در نهمین کنگره حزب مردم‌سالاری طی سخنانی وجود احزاب قوی برای کشور را یک ضرورت دانست و افزود: فلسفه تاسیس حزب کسب قدرت است و نباید این موضوع را پنهان کنیم چرا که بین قدرت طلبی و قدرت پرستی فرق وجود دارد.
نماینده مردم تهران به مسائل بعد از انتخابات سال گذشته اشاره کرد و گفت: اگر در این مسائل عدالت رعایت می‌شد، کار به اینجا نمی‌رسید.
وی افزود: به هرحال تخلفاتی از ابتدا در این زمینه شکل گرفت و اگر از همان اول این تخلفات بررسی می‌شد حوادثی مانند 25 بهمن اتفاق نمی‌افتاد.
مطهری تاکید کرد: برخی ادعای تقلب در انتخابات کردند و مردم را به حضور در خیابان‌ها و آشوب دعوت کردند که باید این افراد مجازات شوند، همچنین عده‌ای دیگر در مناظرات خود باعث بروز فتنه شدند.
وی با بیان اینکه اگر عدالت را مقیاس قرار دهیم وجدان جامعه آرام خواهد گرفت اظهار داشت: بنده از همان ماه‌های اول گفتم که همه افراد باید با هم محاکمه شوند، اگر چه جرم عده‌ای بیشتر و جرم عده‌ای کمتر بود و اگر این اتفاق بیافتد جامعه اسلامی آرام می‌شود. 
علی مطهری همچنین در بخش دیگری از اظهارات مشعشع خود همچنین اظهار داشت: اگر ولی فقیه به اشاره و یا تصریح از یک کاندیدا حمایت کرد مردم حق دارند که از کاندیدای دیگری حمایت کنند و بعد از پیروزی یک کاندیدا در انتخابات نباید گفت که ولی‌فقیه نقص دارد.
مطهری ادامه داد: ولی فقیه حکم ارشادی خود را می‌گوید و مردم هم در انتخاب آزادند، متاسفانه برخی کاسه‌های داغ‌تر از آش در این بین پیدا می‌شوند و مسائل را به بحران تبدیل می‌کنند.
نماینده مردم تهران گفت: ما حق داریم که با وجود نظر مثبت رهبری در خصوص یک کاندید به کاندیدای دیگر رای بدهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد