فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

وحشت نتانیاهو ازسخنان نصرالله مبنی براحتمال تصرف شمال فلسطین اشغ

فتنه اخر :

تنها ساعاتی پس از سخنان سیدحسن نصرالله مبنی بر اینکه اگر جنگی بر لبنان تحمیل شود،شاید فرماندهان مقاومت بخواهند که رزمندگان مناطقی ازفلسطین اشغالی را به تصرف خود درآورند، نتانیاهو وحشت زده از این سخنان سعی کرد آرامش را به یهودیان ساکن این سرزمین ها برگرداند.

 

به گزارش ایرنا از بیروت، 'بنیامین نتانیاهو' نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به سخنان عصر چهارشنبه 'سیدحسن نصرالله' دبیرکل حزب الله درحالی که سعی می کرد به مردم خود روحیه دهد،گفت: نصرالله تهدید خود مبنی بر تصرف 'الجلیل'(در شمال فلسطین اشغالی) را عملی نخواهد ساخت و صرفا خواهان ایجاد وحشت است؛ هیچ کس نباید در مورد توان اسرائیل در دفاع از خودش تردید داشته باشد.

 

وی همچنین با دفاع از گروه 14 مارس افزود: صدها هزار لبنانی که سالهاست به خیابان ها سرازیر گشته اند، فریادشان کم بهاتر از فریاد آزادی خواهان مردم مصر نیست. پس از پنج سال اینک حزب الله قدرت را در لبنان بدست گرفته است.

درهمین حال 'برناروالیرو' سخنگوی وزارت خارجه فرانسه گفت: ما خواهان اجرای کامل قطعنامه 1701 از سوی لبنان و اسرائیل می باشیم و به هرحال پایبند آتش بس هستیم و لازم است آرامش کمربند آبی امنیتی بین دو کشور برقرار باشد.
سید حسن نصرالله ادامه داد: بیست سال پیش کسی از مقامات رژیم صهیونیستی بر این باور نبود که حزب الله و مقاومت بتواند شمال فلسطین(در لبنان) را به تصرف خود درآورد و بزرگترین دستاورد مقاومت این است که امکان اشغال لبنان توسط رژیم صهیونیستی را سخت کرده و امروزه بحث و گفت وگوی جدی آنها بر این است که آیا مقاومت می تواند مناطق الجلیل (شمال فلسطین) را به تصرف خود درآورد. فرمانده جدید یگان ارتش رژیم صهیونیستی برای اطمینان از این امر دست بکار شده و همراه باراک منطقه مرزی با لبنان را مورد بازدید قرار می دهند و بر آمادگی نیروهای ارتش خود برای تجاوز مجدد به لبنان تأکید می کند.
وی خطاب به رزمندگان مقاومت اسلامی گفت: آماده روزی باشید که اگر جنگی بر لبنان تحمیل شود، شاید فرماندهان مقاومت از شما بخواهند که بر مناطق جلیل(در فلسطین اشغالی) مسلط شده و آنجا را به تصرف خود درآورید.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد