فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آزار جنسی سالانه 16 هزار سرباز در ارتش آمریکا _ فتنه اخر

فتنه اخر :

تجاوز به عنف مشکل جدی و لاینحل در ارتش امریکا است.
به گزارش گروه دفاع و امنیت مشرق به نقل از سی ان ان، آنو بقواتی از مرکز ومن اکشن گفت: براساس آخرین گزارش دفتر مسئول پیشگیری از آزار جنسی زنان، در سال 2009 بیش از سه هزار و 300 مورد آزار جنسی زنان در ارتش آمریکا گزارش شد. سه هزار و 230 نفر دقیقا مورد آزار جنسی قرار گرفتند. آنچه که ما می دانیم این است که این مقدار فقط 20 در صد از کل آزار جنسی است.

برخی از گزارش ها حاکی از آن است حدود 16 هزار نظامی امریکایی اعم از مرد و زن هرسال مورد آزار جنسی قرار می گیرند.
وی افزود:بیشتر عاملان جرم محاکمه نمی شوند و کسانی که محاکمه می شوند نیز لزوما محکوم نمی شوند. این مشکل دهه ها است که در ارتش امریکا وجود دارد و کنگره نیز چندین گزارش در این زمینه داشته است.
نمایندگان کنگره از این مشکل باخبر هستند اما کاری برای حل این مشکل نشده است.آمار آزار جنسی روبه افزایش است.
ربکا هاوریلا قربانی آزار جنسی در این زمینه گفت: من از سال 2004 تا 2008 در ارتش بودم و در سال دوهزار شش و هفت زمانی که در افغانستان بودم مورد تجاوز به عنف قرار گرفتم و سپس به آمریکا برگشتم و علیه دو نظامی مجرم شکایت کردم. فرماندهان من با فهمیدن موضوع به من کمک نکردند.
مایلا هایدر یکی دیگر از قربانیان گفت: من شش سال در ارتش خدمت کردم و سپس تصمیم گرفتم ماموری در فرماندهی تحقیق جنایی ارتش شوم. من به افغانستان و عراق اعزام شدم و یکسال پس از ماموریت خود تلفنی دریافت کردم که به من گفته بود فردی که به من حمله کرد به اتهام تجاوز جنسی سریالی در حال محاکمه است و درخواست همکاری از من شد اما عامل تجاوز جنسی به هیچ مورد از اتهامات خود محکوم نشد. من فراری از خدمت شناخته شدم اما پنج سال بعد به من بازنشستگی پزشکی داده شد. پرسنلی که موضوع تجاوز به عنف مرا رسیدگی می کرد دوست و همکار متجاوز به عنف بود.
200 هزار زن در ارتش امریکا در حال خدمت هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد