فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

سیدحسن نصرالله: حمله کنید، اسرائیل را تصرف می کنیم _ فتنه اخر

فتنه اخر :

در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی: سیدحسن نصرالله: حمله کنید، اسرائیل را تصرف می کنیم

سرویس خارجی-
دبیرکل حزب الله لبنان گفت: در صورت حمله جدید رژیم صهیونیستی به لبنان سرزمین های اشغالی به تصرف رزمندگان مقاومت درخواهد آمد.
سیدحسن نصرالله در سخنرانی خود به مناسبت سالروز شهادت سرداران شهید مقاومت خطاب به رزمندگان تاکید کرد، آماده روزی باشید که اگر جنگی بر لبنان تحمیل شود شاید فرماندهان مقاومت از شما بخواهند که بر مناطق جلیل (فلسطین اشغالی) مسلط شده و آنجا را به تصرف خود درآورید.

دبیرکل حزب الله گفت، 20 سال پیش کسی از مقامات رژیم صهیونیستی باور نمی کرد که حزب الله و مقاومت بتواند جنوب لبنان را از اسرائیل پس بگیرد و بزرگترین دستاورد مقاومت این است که امکان اشغال لبنان توسط رژیم صهیونیستی را سخت کرده و امروز بحث جدی صهیونیست ها این است که آیا مقاومت می تواند منطقه الجلیل را به تصرف خود درآورد.
وی افزود: فرمانده جدید یگان ارتش رژیم صهیونیستی برای اطمینان بر این امر دست به کار شده و به همراه «ایهود باراک» وزیر جنگ این رژیم منطقه مرزی با لبنان را مورد بازدید قرار داده است.
نصرالله همچنین اظهار داشت: وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز تاکید کرده است که منطقه در مقابل چشمان ما در حال تغییر است «وگابی اشکنازی» رئیس سابق ستاد مشترک ارتش اسرائیل نیز اعتراف کرده که میدان های جنگ گسترش یافته است.
دبیرکل حزب الله گفت: مقامات رژیم صهیونیستی اخیرا بارها در سخنان خود به حمله مجدد به لبنان اشاره داشته اند ولی به آنها می گوییم که در صورت گستاخی جدید سرزمین های اشغالی به تصرف رزمندگان حزب الله درخواهند آمد.
نصرالله خطاب به مقامات اسرائیلی تاکید کرد: تحول در مصر و سقوط «حسنی مبارک» برای شما درس عبرت باشد که روزی خواهد رسید و تمام پایگاه های صهیونیستی از کشورهای منطقه برچیده خواهد شد.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: بیشترین ضرر کننده از تحولات کنونی در منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.
از سوی دیگر «میشل سلیمان» رئیس جمهور لبنان در واکنش به تهدیدهای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به لبنان تاکید کرد: ارتش، مردم و مقاومت برای مقابله با هرگونه تجاوز اسرائیل آماده هستند.
وی افزود: سخنان اخیر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای حمله به لبنان، تنها در چارچوب افزایش سطح قدرت روحی سربازان اسرائیلی و حمایت از رئیس جدید ستاد مشترک ارتش اسرائیل است.
سلیمان گفت: چنانچه باراک می پندارد که می تواند نسبت به شرایط کنونی لبنان و روند تشکیل دولت سوءاستفاده کند و با توجه به این شرایط حمله جدیدی را آغاز کند، باید بداند که این اقدام به مثابه حماقتی است که به خود اسرائیل بازمی گردد.
رئیس جمهور لبنان افزود: وحدت و همبستگی مردم لبنان و دوری گزیدن از منافع شخصی بسیار مهم است، باید با همکاری یکدیگر از موانع عبور کرده و دولتی تشکیل دهیم تا در برابر چالش ها آماده باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد