فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

"موسوی و کروبی، بیمارانی بدون شفا" _ فتنه اخر

"موسوی و کروبی، بیمارانی بدون شفا"



پایگاه خبری عرب‌تایمز با انتقاد شدید از "موسوی" و "کروبی"،در مقاله ای تحت عنوان "موسوی و کروبی، بیمارانی بدون شفا" نوشت: هر انسان بینا، شنوا و با بصیرتی می داند که کروبی و موسوی بیمارانی هستند که امیدی به شفای آنان نیست.

ه گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری عرب‌تایمز، "ماجد ضعیف" در این مقاله تحت عنوان "موسوی و کروبی، بیمارانی بدون شفا" نوشت: هر انسان بینا، شنوا و با بصیرتی می داند که کروبی و موسوی بیمارانی هستند که امیدی به شفای آنان نیست.

"ضعیف" ادامه داد: موسوی و کروبی چه می خواهند؟ و برای چه جوانان را برای تظاهرات دعوت می کنند؟ آیا این دو کور، کر و احمق هستند و نمی بینند ایران به چه جایگاه منطقه ای و بین المللی رسیده که کشورهای منطقه قادر به رقابت با آن نیستند؟ ایا این فریب خوردگان نمی بینند ایران به الگویی برای عزت و کرامت در سطح جهان تبدیل شده است؟ آیا این فریب خوردگان دستاوردهای بزرگ ایران را نمی بینند که باعث شده است قدرت های بزرگ شگفت زده شده و با شکست کامل خود در به زانو درآوردن ایران و از بین بردن نقش این کشور روبرو شوند.

وی این دو را مورد علاقه غرب و صهیونیست ها دانست و افزود: پس از پیروزی منطقی و طبیعی "محمود احمدی نژاد" در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، شاهد آن بودیم که شکست خوردگان این انتخابات به همراه طرفداران خود تظاهرات گسترده ای برپا کردند؛ تظاهراتی که در آن سطحی نگری سیاسی وجود داشت.

تحلیل گر عرب تایمز تصریح کرد: شکر خدا که این دو نفر نتوانستند در انتخابات ایران پیروز شوند؛ چرا که یقینا در صورتی که این افراد در ایران به قدرت می رسیدند بسیاری از دستاوردهای منطقه ای و جهانی ایران را از بین می بردند.

این مقاله در ادامه تصریح کرد: ای کروبی، ای موسوی و ای کسانی که در خط این افراد هستید آیا به خاطر خدا، دین، ملت و دولت خود پروا نمی کنید؟ شما دنبال چه ایرانی هستید؟ چه آزادی هایی را برای مخاطبان جوان خود نوید می دهید؟ آیا خواهان ایران الگوبرداری شده از مدل های غربی هستید که با ادعای آزادی اندیشه و آزادی جنسی، کرامت انسان را تا سرحد حیوان تنزل داده اند و الگوهای مختلف فساد در این کشورها گسترش پیدا کرده است و قوانینی برای حمایت از این فساد وضع کرده اند؟

نویسنده عرب تایمز در ادامه تصریح کرد: رهبران ایران الگوی مورد علاقه شدید بیشتر کشورهای عربی هستند. به خدا سوگند اگر در کشورهای ما افرادی نظیر احمدی نژاد بودند که می دانستند چه زمانی نه و چه زمانی آری بگویند این انقلاب ها، تظاهرات و کودتاها روی نمی داد.

این مقاله در پایان افزود: ای ملت و ای جوانان ایران، اگر آمریکا و غرب می دانستند احمدی نژاد و دولت وی می توانند عاملی برای حفظ منافع راهبردی آنان در منطقه باشند، مدیحه سرای آنان می شدند ولی بر همگان روشن است که آمریکا و غرب دشمن احمدی نژاد و سیاست های وی هستند این در حالی است از سیاست ها و رویکردها کروبی و موسوی حمایت می کنند و آن را مورد تقدیر قرار می دهند. کروبی و موسی دلخواه غرب و صهیونیست ها هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد