فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

تعلیق فیلم مروج بودائیسم از آنتن سیما

با زنده ماندن شر در پایان فیلم و نمایش حروف عبری در مواقعی که نجات بخش جهان در حالت تمرکز است، ردپای تفکر صهیونیزم را به خوبی نشان می‌دهد.

تلاش برخی افراد برای به نمایش درآوردن فیلم «آخرین کنترل‌کننده باد»؛ فیلمی که بر اساس زندگی "تنزین گیاتسو " بودای معاصر و حامی جریان فتنه سال گذشته ایران ساخته شده است، ناکام ماند.



به گزارش توانا، فیلم«آخرین کنترل‌کننده باد» به‌گونه‌ای به تصویر کشیده شده که تداعی‌گر سرزمین چین است و با نمایش سبک زندگی شرقی و انتخاب داستانی که مفهومی آخرالزمانی را القا می‌کند، تلاش دارد با بهره‌گیری از ابزار پیچیده و توانای رسانه، زندگی "تنزین گیاتسو " چهاردهمین بازمانده از نسل دالایی‌لامای مکتب بودا را تبلیغ کند.
بودای معاصر گیاتسو؛ از گزینه‌های مطرح برای رهبری دین نوین جهانی است که برای تقارب ادیان و به هدف مبارزه با ادیان اصولی مانند اسلام شکل گرفته است.
وی تاکنون بارها شیفتگی و نزدیکی خود به جهان سلطه و رژیم صهیونستی را اظهار داشته و با چند مسافرت رسمی به سرزمین اشغالی و دیدار با سرکردگان اسرائیل غاصب، رسماً در مقابل دیوار ندبه در اورشلیم به ادای احترام و نیایش پرداخته است.
این رهبر بودایی در زمان انتخابات ریاست جمهوری سال 88 به منظور تأیید حرکت و اغتشاشات فرقه سبز، در برخی برنامه‌ها و مصاحبه‌ها با پلاکاردی سبز با شعار حقوق بشر برای ایران و آزادی برای ایران جلوی دوربین آمده است.
فیلم «آخرین کنترل‌کننده باد»، در پوشش نمایش مبارزه با آتش‌افروزان کنترل‌کنندگان آتش و صلح‌طلب معرفی کردن دالایی‌لاما و همدستانش که سران کشور جنگ افروز آمریکا هستند، لایه پنهان‌تری دارد که همان صدور سبک زندگی آمریکایی است.
با اینکه این فیلم ادعای دربرداشتن مفهوم آخرالزمانی دارد و تلاش دارد بگوید کسی خواهد آمد که همه قوای جهان را کنترل خواهد کرد،‌ اما با زنده ماندن شر در پایان فیلم و نمایش حروف عبری در مواقعی که نجات بخش جهان در حالت تمرکز است، ردپای تفکر صهیونیزم را به خوبی نشان می‌دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد