فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

افشای مبلغ قرارداد کرش پرتغالی 9 میلیون دلار !!!!!

در حالیکه تلاش های زیادی از سوی رسانه ها برای کشف مبلغ قرارداد کرش شده، اما هنوز فدراسیون مبلغ مورد نظر را اعلام نکرده است.

فدراسیون فوتبال کشورمان طی ۲۴ ساعت گذشته تمام گمانه زنی های رسانه های داخلی و خارجی پیرامون مبلغ 9 میلیون دلار قرارداد کارلوس کرش را تکذیب کرده است؛ اما تلاش ها برای کشف این راز همچنان ادامه دارد.

مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال روز گذشته در مصاحبه ای مدعی شد که طرفین قرارداد یعنی کرش و فدراسیون فوتبال ایران خواستار محرمانه بودن مبلغ قرارداد هستند اما در عین حال خبر می رسد که تنها یکی از طرفین این قرارداد چنین درخواستی را مطرح کرده است.

علی کفاشیان روز گذشته در حاشیه مراسم عقد قرارداد کرش که در دفتر رییس سازمان تربیت بدنی برگزار شده بود به اطرافیانش توصیه کرد در حضور خبرنگاران کوچکترین اشاره ای به بندهای قرارداد و بویژه مبلغ توافقی نکنند.

در همین راستا یک منبع آگاه از مبلغ توافق شده میان کارلوس کرش و فدراسیون فوتبال کشورمان پرده برداشت. به گفته این منبع آگاه، مرد پرتغالی سالی ۳ میلیون دلار که طی سه سال می شود ۹ میلیون دلار با فدراسیون فوتبال کشورمان توافق کرده است که این مبلغ پاداش های وی را نیز در بر می گیرد. البته پاداش ویژه وی در صورت صعود تیم ملی ایران به جام جهانی برزیل در قرارداد ذکر شده است.

با توجه به این مبلغ کارلوس کرش پرتغالی را باید گرانترین مربی ورزشی ایران بنامیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد