فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

بازداشت زن محجبه فرانسوی + تصاویر

صاویر بازداشت توهین‌آمیز یک زن محجبه فرانسوی توسط نیروهای امنیتی این کشور که از امروز قانون بحث‌برانگیز ممنوعیت استفاده از روبند به عنوان یکی از مظاهر حجاب اسلامی را اجرایی کرد.



 دولت فرانسه نه تنها با منع استفاده از روبند نقطه‌ای بار دیگر ادعای دفاع از حقوق بشری خود را زیرسوال برد، بلکه رفتار مامورین امنیتی فرانسوی با یک زن محجبه معترض نیز بر جرایم حقوق بشری این رژیم اروپایی اضافه کرده است.

تصاویر زیر خانم "کنزا دریدر"، زن محجبه فرانسوی را نشان می‌دهد که پس از گفت‌وگو با رسانه‌های خبری و اعتراض نسبت به اجرایی شدن قانون تبعیض‌آمیز منع استفاده از روبند، توسط مامورین فرانسوی به شکلی توهین‌آمیز دستگیر شد.

فرانسه از امروز قانون بحث‌برانگیز ممنوعیت استفاده از روبند به عنوان یکی از مظاهر حجاب اسلامی را اجرایی کرد.

بر اساس این تصمیم زنان مسلمان فرانسوی حق استفاده از روبند را ندارند و اگر از این پوشش استفاده کنند، 150 یورو جریمه می‌شوند.

 


نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/01/25 ساعت 16:38 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادر. در کشورهای مهد دموکراسی رسم بر این است که آزادی در برهنگی جسم و پوشاندن و کتمان فکر و حرف و اعتراض است در حالی که در اسلام ، با مرام مردم سالاری دینی، پوشیدگی و کتمان در زمینه جسمی بوده و فکر و ایده و اعتراض های به حق، دارای آزادی و احترام خاصی است. و این عمل ماهیت اصلی دموکراسی در غرب و دموکراتترین کشور جهان را نمایان می کند.

یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد