فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

بازرسی بدنی دختر شش ساله در آمریکا + فیلم

یک دختر شش ساله در فرودگاه نیواورلئان آمریکا ازسوی ماموران امنیت مورد بازرسی بدنی و کنترل توسط اسکنرهای بدن نما قرار گرفت.
لینک دانلود فیلم

به گزارش مشرق، یک دختر شش ساله در یکی از فرودگاه‌های امریکا از سوی ماموران امنیت حمل و نقل مورد بازرسی بدنی قرار گرفته است.

این دختر به همراه مادرش در فرودگاه لوئیز ارمسترانگ در نیو اورلئان بودند که ماموران امنیت حمل و نقل به مادر گفتند، دختر شش ساله‌اش باید مورد بازرسی بدنی قرار گیرد.
ماموران امنیت پس از بازرسی بدنی با دقت بالا، این دختر شش ساله را برای تست (TSA) انتخاب نمودند. این تست همان بازرسی توسط اسکنرهای بدن نما است که هرروزه به تعدادشان در فرودگاه های آمریکا افزوده می شود و اعتراض بسیاری از مردم را برانگیخته است.
هرچند که پلیس و مسئولان آمریکایی ادعا می کنند که این اسکنرهای بدن نما و حساسیت ها در بازرسی بدنی مسافران، برای تامین امنیت آنهاست؛ اما اغلب مردم این مساله را بهانه می دانند و معتقدند که این بازرسی ها بیشتر پورنو گرافی از مسافران است تا تامین امنیتشان. 

قابل ذکر است که آمریکا سالهاست به بهانه مبارزه با تروریسم، حلقه امنیتی خود را بر مردم تنگ تر کرده و آزادی های فردی شان را محدودتر می کند. 

نظرات 2 + ارسال نظر
عبد 1390/01/25 ساعت 21:31 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.این حقوق بشری آمریکایی رو می رسونه که داره جوری بچه 6 ساله رو می گرده که انگار دارن دنبال بمب های زیر پوستی می گردن
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

امیر محمد 1390/01/26 ساعت 11:17

ما ایرونی ها بعضی اوقات روی گوشه کت چندتا سوزن ته گرد میزنیم تو فرودگاه هیترو یکی از دوستانمون اون سنجاقها را در نیاورده بود وقتی از زیر اشعه رد می شد مرتب آلارم می زد بوق بوق چند بار خلاصه اونو زیر و رو کردن اما هر بار باز دستگاه بوق می زد تا اینکه من قضیه را فهمیدم کت را از تنش در آوردم دیگه آلارم نگرفت بعد سنجاق را از کت خارج کردم مامور تفتیش سئوال می کرد آخه این را برای چیه زده هی سنجاق را این ور و انور کرد شک کرده بود نکنه وسیله جاسوسی باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد