فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آقای احمدی نژاد! شما سیاستگزار کلان هستید نه سیاستگذار کلان!

به نقل از بازباران

مدتی است که احساس می شود، یک جریان مشکوک، عملا امام خامنه ای را لایق نیابت حضرت حجت ارواحنا فداه، در جهان ندانسته، خود را سیاستگذار کلان برای مدیریت جهان می دانند. به نظر می رسد که پروژه حذف کامل علما و در راس آنها امام خامنه ای از سوی یک عنصر مشکوک در حال اجرا است. عنصری که عامل تنزل جایگاه رئیس جمهور پرتلاش در میان امام و امت شده است. و رهبری معظم پس از حکم صریح خود در الغای معاونت وی، و البته تمرد دکتر احمدی نژاد در اطاعت از آن، در جمع جامعه مدرسین قم فرمودند که مشایی را نمی شناسند ولی با حرف های وی از جمله طرح مکتب ایرانی مخالفند.


اشتباه هاشمی در کمین احمدی نژاد: جشن!؟ مفتضح نوروز بر روی سفره خونرگ ملت های مسلمان و باستان گرایی غلیظ و سخنان بی پایه دکتر احمدی نژاد در این جشن! دون شان، و ترویج عملی «دینواره مجعول مکتب ایرانی» و بیداری انسانی۱ خواندن جریان بیداری اسلامی۲ و دعوت از شاه جهنمی اردن، نمونه برجسته سیاستگذاری کلان دولت به جای سیاستگزاری کلان است. هاشمی هم دقیقا خود را سیاستگذار کلان می دانست و این کار را با رویکرد دیگری، قهقرا شد.


اشتباه احمدی نژاد در زمینه سازی برای ظهور؛ حذف مرحله آزاد سازی کشورهای مسلمان: یک اشتباه مهم دکتر احمدی نژاد در پیروی از «دینواره مجعول مکتب ایرانی» برای زمینه سازی ظهور: مطابق آموزه های «دینواره مجعول مکتب ایرانی» دوره اسلام گرایی به پایان رسیده است و اساسا بشر به ختم دیانت رسیده است! و برای رسیدن به حقیقت، دیگر نیازی نیست که از رهگذر دین حرکت کرد. بنابراین، باید شعار فرادینی سر داد؛ شعاری که با سفاهت و بلاهت تمام منجر به طراحی «دینواره مجعول مکتب ایرانی» شد. این طرح شیطانی در پی آن است تا با رویکردی که مع الاسف، دکتر احمدی نژاد از روی نوشته جشن! نوروز خواند، زمینه ساز جذب مردم دنیا برای ظهور شوند. آیا براستی آبروی شاهان عموما بی کفایت و بی عدالت ایران، بیش از اسلام است؟ اگر اسلام به خاطر قرائت وهابیت خوار شده است، آیا ایران به خاطر شاهان بی عدالت و احیانا دزد و کشور گشای یا وطن فروش خود، بی ابرو نیست؟ به هر حال اشتباه اخیر دکتر احمدی نژاد این است که کشورهای اسلامی را رها کرده است و به یکباره نگاه ایران-جهانی را دنبال می کند. اگر ایشان بر مبنای «آموزه های اسلامی» حرکت می کند، خوب است به اسلام شناسی حضرت محمد (ص) و امام خمینی توجه کند و دست از آموزه های شیطانی «دینواره مجعول مکتب ایرانی» بردارد.

 

سیر دعوت رسول الله به اسلام؛ از مرکز به پیرامون: سیر طبیعی هر حرکت تبلیغی، از مرکز به پیرامون است، اگر خود پیامبر مسلمان نبود، دعوت اهل بیت شان به اسلام، چندان نتیجه بخش نبود، اگر اهل بیت مسلمان نبودند، دعوت عشیرة الاقربین به اسلام کارامدی نداشت؛ اگر خویشان و قبیله ایشان مسلمان نمی شدند، دعوت سایر قبائل نتیجه مطلوبی نداشت. اگر حجاز به اسلام در نمی آمد، دعوت از سایر بلاد، اطمینان بخش نبود و پیامبر خدا در همه مراحل از مرکز به پیرامون حرکت کرد. زیرا:

 الف. پیامی که مقبول خانواده خود انسان نباشد، زمینه زیادی برای انکار دیگران دارد؛ و دستاویز بزرگی برای مخالفان اسلام می شود. ب. مشترکات خونی (هم خانوادگی)، مشترکات مرزی (همسایگی) و مشترکات اعتقادی (هم کیشی) حقوق و اولویت هایی را ایجاد می کند که باید رعایت کرد؛ مانند «قوا أنفُسَکُم و أهلِیکُم ناراً» یا حقوق همسایه در اسلام. البته همیشه افراد مستعدی هستند که فراتر از زمینه طبیعی مرکز-پیرامونی، آن را می پذیرند، مثل سلمان فارسی و ... . و واضح است که افراد استثناء را نباید معیار طراحی برنامه، برای افراد غیر استثناء گذاشت.

تداوم خط نبوی (ص) طراحی مرکز به پیرامون از سوی امام خمینی: وقتی عسکر اولاودی نگرانی خود را از دستگیری امام اعلام می کند،  امام می فرماید که اگر من شهید شوم، خون من سرمایه است، شما که از سرمایه بدتان نمی آید؟ و پس از بیان مطالبی درباره مبارزه می گوید: «شما بدانید که مبارزه ما سه مرحله دارد: اوّل، اسلامی کردن ایران، دوم، اسلامی شدن کشورهای اسلامی، سوم، اسلامی شدن جهان. آن روز است که به مولا عرض می کنیم: مولا! جهان منتظر قدوم مبارک شماست۳

امام خمینی: «ما با خواست خدا، دست تجاوز و ستم همه ستمگران را در کشورهای اسلامی می شکنیم و با صدور انقلابمان که در حقیقت صدور انقلاب راستین و بیان احکام محمدی است، به سیطره و سلطه و ظلم جهان خواران، خاتمه می دهیم و به یاری خدا، راه را برای ظهور منجی، مصلح کل و امامت مطلق حق، امام زمان (ارواحنا فداه) هموار می کنیم.»۴

====================================

۱. خبرنگار ایسنا در تاریخ ۱۵ فروردین نود: اخیرا تحولاتی را در کشورهای منطقه شاهدیم که از آن به عنوان بیداری اسلامی یاد می‌شود ... . احمدی نژاد در جواب همین سوال:  "اتفاقات و حوادثی در حال رخ دادن است که مبنای این حوادث بیداری انسانی است"

۲. امام خامنه ای در اول فروردین نود: "حوادثى که اخیراً در منطقه اتفاق افتاده است - حوادث مصر، تونس، لیبى، بحرین - حوادث بسیار مهمى است. یک تحول بنیانى دارد در این منطقه‌ى اسلامى و عربى انجام میگیرد؛ این نشانه‌ى بیدارى امت اسلام است. همین چیزى که ده‌ها سال است شعار آن در جمهورى اسلامى داده میشود، امروز در متن زندگى این کشورها دارد خود را نشان میدهد. ... دو خصوصیت در این تحولات وجود دارد: یکى عبارت است از حضور مردم، و دیگرى عبارت است از سمت و سوى دینى در این حرکتها. این، دو عنصر اساسى است. ... آنچه که من به طور قاطع عرض می کنم، این است که به توفیق پروردگار یک حرکت جدیدى در این منطقه آغاز شده است. این حرکت، حرکت ملتهاست؛ حرکت امت اسلامى است؛ حرکت با شعار اسلام است؛ حرکت به سمت اهداف اسلامى است؛ نشان‌دهنده‌ى بیدارى عمومى ملتهاست و طبق وعده‌ى الهى، این حرکت قطعاً و یقیناً به پیروزى خواهد رسید." دریافت نموداری سخنان امام خامنه ای درباره بیداری اسلامی در پایگاه دفتر حفظ و نشر آثار امام خامنه ای.

۳. بازنویسی بخشی از سخنرانی آقای عسکراولادی در مدرسه حقانی قم در تاریخ 15 بهمن 83 که به رؤیت ایشان رسید و مورد تأیید قرار گرفت. به نقل از سرمقاله شماره 14 مجله انتظار موعود.

۴. صحیفه نور، ج 20، ص 132.

نظرات 2 + ارسال نظر
kardarmani 1390/01/26 ساعت 12:13 http://www.kardarmani.com

15.6790122169713.01141698067سلام
از این که گذاشتی نظر بدم ممنونم در ضمن اگر خواستی از اینترنت کسب درآمد کنی به سایت ما هم یک سری بزن:
http://www.kardarmani.com
اگر حاضر باشی با هم تبادل لینک کنیم

عبد 1390/01/26 ساعت 18:50 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خدا قوت.
اللهم اهدنا الی سبیل حقک
کاش خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه و همین طور رئیس جمهور محبوب ملت رو.ایشون خدمات زیادی به ملت کردن اما کاش مشایی اهرم انحراف از خط راست ولایی احمدی نژاد نشه.
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد