فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فروش ۱۰۰ هزار برده جنسی در آمریکا _ فتنه اخر

تلویزیون راشاتودی روسیه اعلام کرد: وزارت خارجه آمریکا به طور مرتب آماری درباره وضع قاچاق انسان ها در کشورها دیگر منتشر می کند، با وجود این خود آمریکا یکی از گسترده ترین شبکه های قاچاق انسان و برده داری جنسی را در جهان دارد. حتی در داخل واشنگتن پایتخت آمریکا، دختران نوجوان که سن برخی از آنها حدود ۱۳ سال است، برای بردگی جنسی خرید و فروش می شوند.

برآورد اف.بی.آی نشان می دهد هر سال بیش از ۱۰۰ هزار دختر زیر سن قانونی برای بردگی جنسی در آمریکا تجارت می شوند. متأسفانه زمانی که این دختران نوجوان بازداشت می شوند، به جای اینکه به مشکل آنها رسیدگی شود و باندهای قاچاق انسان کشف و متلاشی شوند، یا به زندان می افتند یا به دارالتأدیب فرستاده می شوند.
در قوانین ضد روسپی گری آمریکا، کودکان زیر سن قانونی از تعقیب قضایی معاف نشده اند. آمارها نشان می دهد تنها در یک سال گذشته یک هزار و ۶۰۰ نوجوان در آمریکا به استناد قانون ضد روسپی گری بازداشت شده اند.
حامیان حقوق کودکان می گویند دولت هیچ بودجه ای به حمایت از قربانیان بردگی جنسی اختصاص نداده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/01/31 ساعت 09:13 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت.نه خسته.
کسانی که خودشون این همه هرزگی رو رواج دادن که حتی به کودکان آنجا هم رحم نمی شود و مورد تجاوز قرار می گیرند و حتی زنان در محل کار خود دچار چنین مشکلاتی هستن چه طور توقع می رود که همان ها که این کار را باب کردند امروز بیایند و بودجه برای متضررین این اتفاقات قراردهند؟
آزادی جنسی یعنی همین...
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد