فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

مشاییسم بدتر است یا سکولاریسم ؟

سلام با خودم فکر کردم که تفکرات اقای مشایی خطرناک تر است یا سکولاریسم به این نتیجه رسیدم که دومی بد و اولی بدتر از ان است انها شمشیر خود را به روی اسلام و هر نوع دین الهی از رو بسته اند اما تفکرات مشایی نوعی لیبرالیسم اسلامی است


یادم هست بازرگان گفته بود دلیل مخالفت من با امام این است که امام ایران را میخواهد برای اسلام و من اسلام را میخواهم برای ایران

مشایی یک نوع دیگری از تفکرات بازرگان است اما وی عملا اسلام را میخواهد برای جمهوری اسلامی و جمهوری اسلامی را میخواهد برای ملی گرایی خودش

زیبا کلام با همه دگر اندیشی نا متعادلش حرف جالبی درباره ملی گرایی زده بود وی گفته بود : ملیت ما ان چیزی است که هستیم نه ان چیزی که به دست اورده باشیم ما باید ببینیم چه چیزی را به ارمغان اورده ایم

اسلام مارا سرافراز کرد اسلام به ما شرف بخشید به ما شخصیت بخشید مارا ابرو داد

پس مشایی بدان

مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان

نظرات 3 + ارسال نظر
پویا 1390/01/30 ساعت 08:44 http://rahenajat.blogsky.com/

مشائیسم.

سلام

وبلاگ بسیار خوبی داری

بما هم سر بزن

بای

خودت 1390/01/30 ساعت 09:14 http://khodett2.mihanblog.com

سلام عزیز همسنگر
ممنون مطالبت عالیه
. به نظر من ما در مورد مشایی دچار زیاده روی شدیم . البته من هیچ اتصالی به مشایی ندارم و منافع مادی و... من رو تامین نمی کنه . امروز خیلی ها حرفهای بدتری می زنند که کسی نمیره یقه شون رو بگیره . مثل فائزه و اکبر هاشمی و رائفی و ..... گیر دادن به مشایی و تحریف حرفهاش برای اینه که بین جبهه متحد حق تفرقه بندازند.
یا علی

سلام البته بسیاری از حرفهای ایشون تحریف نشده و فیلمهاش هم موجوده
یا علی

عبد 1390/01/31 ساعت 09:07 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.واقعاً که درست گفتین:
مارا به خیر تو امید نیست شر مرسان
اگه ما ملت ایران خودمون شرفمونو تو اسلام می بینیم و نخوایم این مشایی برای ما ادای میهن پرستا رو در بیاره ،که البته هدفش مطمئنم که ملی گرایی هم نیست چون داره کاری می کنه که بیگانه هم ازش خوشحال می شن و اون وقته که پاشون به مملکت ولایی ایران باز شه و دست به غارت مسالمت آمیز بزنن و وای از آن روز.که او و دار و دسته ش هرگز نخواهند دید آن روز را ، که ما هستیم پای اسلام و ولایت.
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد