فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

متن نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به وزیر اطلاعات +عکس نامه

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات فرمودند: «از شما میخواهم بیش از پیش در انجام مأموریتهای مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج دهید.»

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، متن کامل و تصویر نامه، به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجة‌الاسلام جناب آقای مصلحی دام توفیقه
وزیر محترم اطلاعات

استحکام و انسجام و روزآمدبودن دستگاه اطلاعاتی کشور یکی از پایه‌های مهم اقتدار نظام اسلامی است، لذا از شما میخواهم بیش از پیش در انجام مأموریتهای مهم داخلی و خارجی وزارت اطلاعات اهتمام به خرج داده و با سرمایه‌ی عظیمی که آن وزارتخانه از نیروی انسانی توانمند و انقلابی و متدین و فن‌آوریهای روز برخوردار است و با حمایت دولت خدمتگزار و همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی اجازه ندهید کوچکترین فترت و سستی در انجام وظائف قانونی آن دستگاه مهم پیش آید. برای شما و معاونان و مدیران محترم و همه‌ی فرزندان عزیز انقلابی‌ام در وزارت اطلاعات دعا میکنم. موفق و مؤید باشد.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
عبد 1390/02/02 ساعت 09:02 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت برادر.
وای ازدست مشایی و نفوذی که روی احمدی نژاد داره! ببین احمدی نژاد کار رو به کجا رسوند که با اینکه مرقومه آقا دستش بود ُمنتشرش نکرد ،مثل خبر استعفای آقای مصلحی، که آقا نامه را اینبار خطاب به خود آقای مصلحی نوشتن و خود دفتر آقا هم نامه را منتشر کردند
یاعلی
با ولایت زنده ایم ،تا زنده ایم،رزمنده ایم

عبد 1390/02/02 ساعت 09:09 http://ahaliebasirat.blogfa.com

خداقوت برادر پرتلاشم. راستی می بخشید که این چند روزه سرم کلی شلوغ بود و نتونسته بودم برای همه ی پستاتون نظر بذارم.ممنون که همه رو تو صفحه اول نگه داشتین.
یک تشکر ویژه هم دارم بابت لینکی که برای گرفتن لوگوی ایام فاطمیه در اختیارم گذاشتین ُ استفاده ش کردم ولی فرصت نوشتن این تشکر رو ژیدا نکردم.
این کار شما واقعاْ همسنگریتونو اثبات کرد.ان شاءالله که قابل لطف شما باشیم.
خیلی هم ممنون از نظرات خوبی که تو پستام می ذارید،خوشحالم می کنید با حضور و نظراتتون.بازم منتظرم.
چون بلاگم مربوط به بلاگفاست نمی تونم بلاگ شما(blogsky.) رو تو بلاگ دوستانم اد کنم تا از آپتون خبر دار شم ، لطفا اگه دیدید چند وقتی سر نزدم یادآوریم کنین.
بازم ممنون همسنگر.
یاعلی
با ولایت زنده ایم ،تا زنده ایم،رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد