فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فحاشی فائزه هاشمی به مسئولان اجرایی

یک سایت ضدانقلاب و حامی فتنه به نقل از فائزه هاشمی رفسنجانی اهانت و فحاشی‌هایی را درباره مسئولان اجرایی کشورمان منتشر کرد.

به گزارش مشرق، سایت ضدانقلاب و حامی فتنه "روزآنلاین " در گفت‌وگویی که از فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر کرده نوشته است که فائزه هاشمی مسئولان اجرایی کشور را عده‌ای اراذل و اوباش و لات و رجاله خوانده است.

فائزه هاشمی که گویا به بهانه توهین‌های یک فرد به وی، در این گفت‌وگو شرکت کرده، خود گوی سبقت را از نامبرده ربوده و گفته است: "در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دستش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشون برخورد می کردند. حالا هم متاسفانه همون ادبیات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرفها انجام میشه. اداره مملکت الان با همین رجاله‌ها و اراذل و اوباش است. آدم چی می تونه به این جریان بگه و چه انتظاری می تونه داشته باشه؟ "

فائزه هاشمی تا این لحظه سخنانی که به نقل از وی در سایت‌های ضدانقلاب منتشر شده را تکذیب نکرده است.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/02/04 ساعت 06:06 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر .خداقوت.چی رو این زن دجاله تکذیب کنه؟ معلومه که همه ش حرفای خودشه.نکنه این بارم برای خرید لباس رفته بود به خیابون های تهران ،خبرنگارا محاصره ش کردن و تهدید شد به گفتن این حرفا، وگرنه ایشون که فرشته ی بی گناهن همش!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خدا شرش رو از سر ملتمون واکنه ،ان شاءالله.

یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد