فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

برافراشتن آتش جنگ مجازی در شمال ایران + عکس

در این بازی تفنگداران آمریکایی به کشور مسلمانی در شمال ایران، یعنی تاجیکستان لشکرکشی می‌کنند.

در سری جدید بازی Operation Flashpoint به نام رودخانه سرخ (Red River) رویدادهای بازی در سال 2013 و در تاجیکستان روی ‌می‌دهد. تاجیکستان یک کشور 7 میلیونی مسلمانان است که اکثر جمعیت آن به زبان فارسی دری سخن می‌گویند. این کشور بین افغانستان و چین قرار دارد.


داستان بازی از این قرار است که پس شیوع جنگ داخلی در این کشور، نیروی دریایی آمریکا طبق معمول برای برقراری صلح و آرامش وارد عمل می‌شود. با آمدن نیروهای آمریکایی، ارتش آزادی‌بخش خلق چین نسبت به این امر ظنین گشته و جنگ وارد مرحله دیگری می‌شود.
در این بازی که یک بازی تیراندازی از دید سوم شخص است، شما می‌توانید در چهار رسته مختلف تفنگدار، نارنجک‌انداز، دیده‌بان، و تفنگدارِ خودکار ایفای نقش کنید و آن را به صورت فردی و یا جمعی بازی کنید.

 


این بازی که ساخت شرکت Codemasters است، برای کنسول‌های PlayStation 3، Xbox 360 و PC و برای سنین 18 سال به بالا در نظر گرفته شده است.
نکته قابل توجه اینجاست که شرکت‌های بازی‌ساز آمریکایی اخیرا در ساخت بازی‌های خود سعی می‌کنند تا وقایع بازی‌های خود را در کشورهای مسلمان و برای چند سال آتی در نظر بگیرند. این امر نشان می‌دهد که هدف این شرکت‌ها جهت‌دهی و آماده‌سازی اذهان عمومی و نیز نسل جوان برای پذیرش رویدادهایی است که دولتمردان آمریکایی تمایل دارند در این مناطق به وجود آورند.

 


برای این که دولتمردان آمریکایی بتوانند در آینده دست به چنین اقداماتی بزنند نیاز به سربازان و نیروهای نظامی‌ای دارند که به این مناطق اعزام شوند. طبیعتا، همانند عکس زیر، این سربازان کسانی جز نیروهای جوان و تازه به خدمت گرفته‌شده نیستند که یکی از بهترین سرگرمی‌های خود را انجام بازی‌های رایانه‌ای انتخاب می‌کنند. آنها مسلما با انجام دادن این بازی‌ها ذهنیت لازم برای انجام چنین کارهایی در آینده کسب را خواهند کرد.


 

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/02/12 ساعت 23:36 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت.
این آمریکا با اینهمه بحرانش خسته نمی شه اینهمه پول برای از بین بردن ایران صرف می کنه و نتیجه نمی گیره؟
خوابش رو ببینن که شمالی های غیور و مومن و اولین افرادی که تو این کشور اسلام اونم شیعیش رو پذیرفتن به این راحتی بتونن تسخیرشون کنن.

یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد