فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

روحانی : مشایی فکر کرده می تواند کودتا کند!

سید حمید روحانی تصریح کرد آقای مشایی نمی داند که هرکسی قدمی کج بردارد ملت قدمش را قطع می کند.

سیدحمید روحانی در مجتمع آموزشی امام علی (ع) در شهرستان قم ضمن تحلیل در مورد وضعیت موجود اظهار داشت: اینها از همان روزی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری در راس کار قرار گرفتند کودتای خزنده شروع شد . نخستین حرکت بی اعتنایی به نامه ای بود که مقام معظم رهبری به رئیس جمهور راجع به جریان آقای مشایی نوشتند و گفتند صلاح نیست ایشان معاون شما باشد.

وی در ادامه افزود : کودتای خزنده از آنجایی شروع شد که مشایی با بودجه کلانی که از مال یتیمان و بیوه زنان در اختیار گرفت ، یک مشت اراذل و اوباش را پروراند و تقویت کرد که چه کار کند . فکر کرد دوران ۲۸ مرداد است که با چهار ریال و دلار توانستند کودتا کنند . او فکر می کند که با همین کلا شها و اراذل و اوباشی که به آنها پول می دهد و تقویتشان می کند مشکل حل می شود نتوانست بفهمد که در دورانی زندگی می کند که ملت ایران هوشیار است و هرکسی قدم کج بردارد ملت قدمش را قطع می کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
سید 1390/02/15 ساعت 19:40 http://8saljephe.blogfa.com

سلام دوست عزیزانشاالله موفق باشید وبلاگ بسیارزیبا وشکیلی دارید فقط خیلی ازلحاظ ابزاری شلوغ ونامنظمه به خصوص تولباری که گذاشتیدسرعت رو پایین میاره
به هرموفق باشید ایام فاطمیه هم تسلیت باد
یاعلی

ممنون که خبر دادید تولبار رو بررسی میکنیم

عبد 1390/02/15 ساعت 22:16 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادر همسنگرم.خداقوت.
اینا و کودتا ؟ ما هنوز نمردیم ،کسی جلو آقا در بیاد . اونم کو کودتای خزنده ؟ دمار از روزگارشون در میاریم.اونا که دم خروسشون زده بیرون، کی فکر کرده ما قسم حضرت عباسشونو باور می کنیم؟
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

امیر محمد 1390/02/17 ساعت 10:35

ما گیج شده ایم که چه خبر است
نماز جمعه میریم در لفافه رئیس جمهور مورد حمله قرار میگیره حتر میگن از تریبون نماز جمعه که آقا به عنوان ولایت فقیه حق دارد زن آقای احمدی نژاد را طلاق بده و اگه این کاره را بکنه آنها بر هم حرام میشن

سلام من چنین چیزی را نشنیدم و بهتر است اگر چیزی را مطمئن نیستیم نگوییم زیرا ترویج شبهه کم از ایجاد ان نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد