فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

حدادیان به قولش عمل کرد! + عکس

وی بعنوان فردی عادی در قسمت عزاداران در مراسم شب گذشته شرکت کرد و پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبرانقلاب نیز تصویر وی را منتشر کرد.


در حالی که سعید حدادیان پس از انتشار فایل صوتی سخنان وی در ماه رمضان گذشته علیه اسفندیار مشایی برای نخستین بار در سالهای اخیر به مراسم بیت رهبری دعوت نشده بود، وی بعنوان فردی عادی در قسمت عزاداران در مراسم شب گذشته شرکت کرد و پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبرانقلاب نیز تصویر وی را منتشر کرد.

وی چند ماه پیش در گفتگویی با یک روزنامه صبح گفته بود: بیت هیئت ماست. اگر به آن دعوت نشدیم می‌رویم و پای منبر دیگران می‌نشینیم و از مراسم بهره می‌بریم، اگر بخواهیم دنبال این حرف‌ها باشیم که هیچ، کارهای اجرایی زیادی پیشنهاد شد، اما قبول نکردم. ما هیچ حسنی را جز نوکری آقا نمی‌دانیم. اگر دعوت نکردند راهمان که می‌دهند برویم و گریه کنیم... خدا کند اگر روزی دعوت‌مان نکردند به خاطر این نباشد که از صراط مستقیم خارج و دچار لغزش شده باشیم اگر دلیلش پیری و ناتوانی و نابلدی باشد،‌اشکالی ندارد. روی منبر نرویم به منبر و مراسم که می‌توانیم برویم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر محمد 1390/02/17 ساعت 11:52

چه خوبه آدم بفهمه واقعا برای اهل بیت میخونه و یا برای شهرت و مسائل مالی آن
چه خوب بود عکست هم چاپ نمیشد

عبد 1390/02/18 ساعت 12:32 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت.
خدا حفظش کنه این مداح ولایی مونو.اگرچه برای رعایت مصالحی برای مداحی تو مراسمات اخیر بیت دعوت نشدن ولی حق ولایت رو لااقل خوب ادا کردن، مردیم بس که سکوت کردیم ،حرفاش دلمو خنک کرد، اما چه کنیم که آقا امر بر سکوت دادن و ما گوش به فرمان آقاییم.
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد