فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

رضایی:هاشمی را از خطر بزرگ تضعیف روحانیت نجات دهید

فرمانده اسبق سپاه پاسداران در مورخ 22 آذر 72 در نامه‌ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از تضعیف جایگاه روحانیت در دولت هاشمی رفسنجانی ابراز نگرانی کرده و از رهبر معظم انقلاب خواسته است که ....

دولت هاشمی را از این خطر بزرگ نجات دهد.

به گزارش  فارس، متن کامل نامه محسن رضایی به مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسمه تعالی
محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای دام عزه
سلام علیکم

چندی پیش (غریب به دو ماه) نامه‌ای به سرور عزیزم آقای هاشمی رفسنجانی نوشتم و در آن نامه از عزم توجه ارادت دولت ایشان از بسیجی‌ها و سپاهی‌ها گله کردم و قصد آن را نداشتم که جنابعالی را از محتوای این نامه مطلع سازم. ولی چون آقای لاریجانی وزیر محترم ارشاد به آقای ذوالقدر گفتند که آقای هاشمی از این نامه ناراحت شدند فکر کردم مصلحت نیست جنابعالی از این نامه بی‌اطلاع باشید لذا پیوست نامه را به شما فرستادم.

جنابعالی مطلع هستید اینجانب چه میزان از آقای هاشمی دفاع کردم. (و انشاءالله خواهم کرد). ولی به همان دلیل و انگیزه‌ای که دفاع کردم و به دلیل احساس خطری که از تضعیف ایشان می‌نمایم این نامه را برای ایشان فرستادم. من به روشنی می‌بینم که چگونه تکنوکرات‌ها که از اساس مخالفت روحانیت و ایشان هستند چگونه دارند با ده‌ها اقدام بیصدا ریشه حاکمیت سیاسی روحانیت را در این کشور تضعیف می‌کنند و با بی‌وفایی کامل نسبت به آقای هاشمی و روحانیت به آن سوی که خودشان می‌خواهند نظام را می‌کشانند. برای آنها مهم نیست که امثال آقای هاشمی شکست بخورد. برای آنها این مهم است که وضع فعلی را یک قدم به سوی غربزدگی ببرند و آن را به دست کسانی بسپارند که از دولت، روحانیت و سربازان وفادار آن که سپاه و بسیج باشند، زخم اساسی خورده و به جان همه ما تشنه‌اند.

من به عنوان یک سرباز روحانیت دست جنابعالی را می‌بوسم که آقای هاشمی رااز این خطر بزرگ نجات دهید. انقلاب اسلامی و امام راحل‌مان و حوزه بزرگ شیعه برای امثال آقای هاشمی بهای بزرگی پرداخت وزحمات طاقت‌فرسایی کشیده‌اند.

خدا را شاهد می‌گیرم که من به آقای هاشمی علاقمند هستم و آرزو می‌کنم ایشان با سربلندی این سه سال باقیمانده ریاست جمهوری را طی کنند و خدای ناکرده به شخصیت سیاسی ایشان لطمه‌ای وارد نشود.

سرباز جنابعالی محسن رضایی
22/ 8/ 72

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/02/18 ساعت 15:38 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم.خداقوت
من نمی تونم درک کنم که چرا و به چه دلیلی تو حوادث فعلی جامعه که بحث از هاشمی کمی کمرنگ تر شده بازم دارن این مشعل رو روشن می کنن و چرا آقای رضایی این نامه رو الان علنی کرده ، مگه نه اینه که خودش دوش راست هاشمیه ، نکنه آماده سازی برای انتخابات بعدی داره می کنه و یا هدف باز هم جنجالی کردن فضای جامعه است !!! من که این وسط موندم.....
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد