فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

افشای بخشی از مفاسد اقتصادی 'م.ش.م' از سران جریان انحرافی

فرماندار برکنار شده شیراز بخش هایی از مفاسد اقتصادی 'م.ش.م' از سران جریان انحرافی که عنوان 'دبیرکلی شورای ....' را به یدک می کشد، افشا کرد.

حسین قاسمی فرماندار سابق شیراز با اشاره به بخشی از مفاسد اقتصادی جریان انحرافی خصوصا توسط یکی از سران این جریان به نام "م.ش.م" گفت: این گروه یک مافیای اقتصادی بانفوذ و پنهان تشکیل داده است در حدی که می‌توان آن را یک باند تبهکار اقتصادی نامید.

وی افزود: یکی از زمین‌خواران شیراز به نام "ع. م"، به دو لیدر جریان انحرافی در تهران وصل شد. اوّل به م. ش. م. سپس از طریق وی به لیدر اصلی که به عنوان لیدر جریان انحرافی شهرت یافته.

قاسمی ادامه داد: لیدر جریان انحرافی مکاتبات متعدد با بعضی دستگاه‌های دولتی انجام داد تا فرد فاسد فوق وارد پروزه های مسکن استان شود که البته جلوی این کار تا کنون گرفته شده است.

قاسمی با بیان اینکه  آقای "م. ش. م" از سرکردگان گروه انحرافی در تهران و دبیرکل شورای "..." است، افزود: آقای "م. ش. م" در پرونده برج‌های دوقلوی شیراز، که یک پرونده مفصل و مسئله‌دار است، نیز وارد شد. این پروژه جنجالی سال‌ها مورد اعتراض دانشجویان عدالتخواه شیراز بود. آقای غرقی، از مسئولان وقت نهاد ریاست جمهوری، طی نامه‌ای به مقامات دولتی، آقای م. ش. م. را از حامیان مالکان این برج مسئله دار معرفی کرده که در تخلفات آن هیچ‌گونه شبهه‌ای وجود ندارد.

وی در ادامه گفتگوی خود با فارس، تصریح کرد: "م. ش. م" یک فرد کاملاً مسئله‌دار است و درباره فساد اقتصادی و حتی اخلاقی وی مطالب زیادی نقل می‌شود و انسان حیرت می‌کند که چنین افرادی با چنین سوابقی چگونه به مقامات حساس و مهمی رسیده‌اند که به آن‌ها امکان دستیابی به درآمدهای نامشروع میلیاردی را می‌دهد.

قاسمی افزود: م. ش. م (دبیرکل شورای...) کیست که مثل آهن‌ربا مفسدان اقتصادی را به خود جذب کرده و کشش ویژه‌ای برای جذب این گونه اراذل مالی و تبهکاران اقتصادی دارد؟ "م. ش. م" در سال 1372 تلاش می‌کرد دوران سربازی خود را در استانداری خراسان بگذراند ولی علی‌رغم اعمال نفوذ فراوان به دلیل برخی مسائل، که قابل ذکر نیست،دستگاههای مسول صلاحیت وی را رد کردند و حاضر به پذیرش وی نشدند.

فرماندار سابق شیراز ادامه داد: در سال 1376 از یکی از نهادهای امنیتی درباره "م. ش. م" استعلام کردند که مدیر حمل و نقل بنیاد مستضعفان در یکی از استان‌های شرقی کشور شود ولی این نهاد صلاحیت او را حتی برای تصدی این مسئولیت جزیی، یعنی مدیریت حمل و نقل یک بنیاد در استان فوق را رد کرد و صلاحیت هیچ گونه پست مدیریتی را به وی نداد، معهذا، متأسفانه، در دوره اخیر این فرد به جایگاه حساسی دست یافته که به وی امکان دستیابی به پول‌های کلان و سفرهای مکرر به خارج از کشور را می‌دهد.

قاسمی با تأکید بر اینکه این فرد یکی از کسانی است که در رأس جریان انحرافی قرار دارد و کاملاً اقتصادی عمل می‌کند، تصریح‌کرد: برخلاف برخی که این جریان را یک جریان مذهبی می‌دانند که به انحراف رفته باید گفت که اینها یک جریان منحرف اقتصادی سیاسی هستند که یکی از شاخصه های اصلی آن‌ها سوءاستفاده مالی و غارت بی‌پروای بیت‌المال است.

نظرات 2 + ارسال نظر
عبد 1390/02/24 ساعت 09:40 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم .خداقوت همسنگر.
خدا لعنت کنه ایم مشایی رو که تو هر نوع فساد و انحرافی که تو این دولت داره انجام میگیره یه پای اصلی قضیه است. نمی دونم که آیا اینم میذارن مثل هاشمی اونقدر پر و بال بگیره و نفوذ کنه تو نظام که نتونن ریشه شو بزنن؟
خدایا هر کس در صدد ضربه زدن به نظام مقدسمونه نیست و نابود بفرما.(آمین)
یاعلی
با ولایت زنده ایم ، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

به امید آن روزی که نام تمام اشخاصی که فساد اقتصادی دارند از دونه درشت تا ریزشون افشا بشود.
اللهم عجل لولیک الفرج

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد