فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

دست مؤثر اغتشاشات ایران ما بودیم!

مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین، بدنبال خروج نامشان از لیست گروههای تروریستی توسط دولت فرانسه طی سخنرانی در جمع تعدادی از نمایندگان مجلس فرانسه، ضمن 'اپوزیسیون' نامیدن خود اذعان کرد که در اغتشاشات ایران 'دست موثری' بوده است  رجوی اقدام اخیر دولت فرانسه در حذف نام آنها از گروهک تروریستی را حمایت از مقاومت و جریان مخالف نظام در ایران دانست و منافقین و سایر ضد انقلاب ها را مبارزین راه آزادی و دموکراسی در ایران نامید.

وی این اقدام نمایندگان فرانسه را شرافتمندانه (!) و بجا دانست و از آنان تشکر کرد و خواستار نجات جان ۳۴۰۰ تن از ساکنان کمپ اشرف شد.

رجوی حذف نام گروهکشان از لیست تروریست های فرانسه را نشان مشروعیت دادن دولت فرانسه به اقدامات ضد بشری شان دانست.

وی "اشرف" را الهام بخش و امید جوانان ایرانی اعلام کرد که ایران و دولت عراق کمر به نابودی آن بسته اند.

وی خواستار تغییر نظام در ایران شد و در این راه حمایت و دفاع دوستان غربی اش از اشرف را ضروری عنوان کرد.

رجوی در سخنان مضحک خود، دو سارق مسلح اعدام شده در ایران را "شهید راه سیاسی" نامید و با سیاه نمایی تلاش کرد دو برادر سارق مسلح اعدام شده در زندان دستگرد اصفهان را مبارز سیاسی بنمایاند.

در حالی که این دو تن از اعضای باند سرقت مسلحانه ای بودند که با ایجاد رعب و وحشت،اقدام به سرقت از طلافروشی در کرج و اصفهان می کردند و حال سرکرده منافقین کمپ اشرف که به پیسی خورده و آنها را به دستاویز دروغینی برای خود به منظور تحریک کردن اذعان و دُم تکان دادن برای حامیان غربی اش تبدیل کرده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
عبد 1390/03/06 ساعت 12:08 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم.خداقوت.
برای من یکی که اصلاً این اراذل پشیزی ارزش ندارن که وقتمو براشون تلف کنن.خوب وقتی خودشونم اذعان دارن که دزد و قاتل و جانی و هرزه ها عضو باندشونن ، ما این وسط چه کاره ایم ، آره دیگه خودشونم اذعان دارن که مبارز راه آزادی اند ، البته یادش رفت که صفتشو ذکر کنه ، آزادی شیطانی، فکر کنم برا این نگفت که مطمئن بود شنونده هاش شناخت کامل نسبت به خودش و همدستاش دارن.
حالا این عجوزه با امیدهای واهی سرنگونی نظام شاده ، بذارید قبل گور به گوریش یه ذره شاد باشه که جهنم انتظارشو میکشه.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

فرخ 1390/03/08 ساعت 08:55 http://chakhan-2.blogsky.com

عکس این پتیاره رو از وبلاگت بردار ... کثافت با اون شوهر احمقش هزاران نفر رو به خاک سیاه نشوندن و خجالت هم نمیکشند .
اون قرارگاه اشرف هم که این روزها شده نون دونی این خانوم و رجوی مادربه خطا .... من خیلی دل رحمم ... اما حاضرم این یکی رو مخصوصا زنده زنده پوست بکنم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد