فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

افسوس که نا آرامیهای بعد از انتخابات ایران به نتیجه ای نرسید

نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز سه‌شنبه در سخنانی در برابر نمایندگان کنگره آمریکا با اشاره به دشمنی دیرینه نظام برخاسته از انقلاب اسلامی ایران با اسرائیل گفت : امیدها و آرزوها ی ما درباره جمهوری اسلامی با پایان یافتن نارآمیهای بعد از انتخابات در هم شکسته شد.

بنیامین نتانیاهو افزود: بهار کوتاه دموکراتیک در ایران (تظاهرات وشورشهای ضد جمهوری اسلامی) به نتیجه ای نرسید.

نتانیاهو با ابراز امیدواری درباره اینکه قیامهای ملتهای عربی راه انقلاب اسلامی را نروند گفت: این امیدهای ما نیز ممکن است خیلی زود به یاس تبدیل شود.

نتانیاهو بار دیگر به هراس رژیم صهیونیستی از برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرد و گفت بزرگترین خطری که بشر را تهدید می‌کند ممکن است بزودی ما را در برگیرد که همان رژیم اسلامگرایی است که به بمب هسته‌ای نیز دست پیدا کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای چندمین بار با ابراز هراس از جمهوری اسلامی ایران گفت: آنهایی که تهدید ایران را بی‌مورد می‌دانند، سر خود را مثل کبک در برف فرو کرده‌اند.

وی با انتقاد از کسانی که از محکوم کردن درخواست‌های ایران برای از بین بردن رژیم صهیونیستی خودداری می کنند افزود چرا جامعه بین‌المللی در مقابل درخواست‌ها برای ویرانی اسرائیل سکوت کرده است.

نتانیاهو با تمجید از اقدامات ضد ایرانی امریکا گفت: شما بر خلاف جهان به شیوه‌ای متفاوت عمل کردید و حکومت ایران و اهداف این کشور را محکوم کردید. شما تحریم‌های سنگینی بر ضد ایران اعمال کردید و وجدان بشریت وتاریخ از اقدامات امریکاعلیه جمهوری اسلامی ایران استقبال خواهد کرد.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/03/06 ساعت 12:42 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگرم.خداقوت.
ان شاءالله که تمام امیدهاشون به یأس تبدیل میشه، و حسرت به دل بهار تو همون زمستونشون دفن خواهند شد .این سنت خداست که ابهت مومنان را در کافران آنچنان می اندازد که همواره ترس از آنها به دل دارند و خود را ضعیف می بینند، الحمدلله.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد