فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

دانلود مستند الماسی برای فریب نفوذ وزارت اطلاعات در ضد انقلاب

دانلود کامل مستند الماسی برای فریبفیلم کامل مستند نفوذ وزارت اطلاعات در ضد انقلاب خارج‌نشین
در این مستند که به بررسی طرح‌های مشترک انگلیس، آمریکا و موساد برای براندازی نظام ایران می‌پرداخت، محمدرضا مدحی، عنصر نفوذی ایران در محافل خصوصی اپوزوسیون خارج از کشور، اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس شورایعالی حفظ امنیت و منافع ملی و امیرحسین جهانشاهی به عنوان جانشین بنده در "دولت در تبعید"منصوب شده بودیم.



وی در این مستند گفت: در بدو ورود به عربستان با سفیر آمریکا در این کشور ملاقات کردم. از طریق سفیر آمریکا در عربستان، با خانم هیلاری کلینتون، یک جلسه محرمانه برگزار کردیم. در این جلسه قرار بر این شد که "ایالات متحده" با جنبش"جمع یاران"در جهت ادامه فتنه در ایران همکاری داشته باشد.مدحی ادامه داد: پس از چندی ما با یک هواپیمای اختصاصی به آمریکا اعزام شدیم، در ویلایی در حومه واشنگتن مستقر شدیم، آقای "دنیس راس" به استقبال بنده آمد. با آقای "جو بایدن" معاون رئیس‌جمهور آمریکا در آنجا ملاقات کردیم که وی قول داد، حمایت جدی‌ای از جنبش جمع یاران برای براندازی نظام ایران داشته باشد.مدحی در این مستند، گفت: گوادالوپ نام جزیره‌ای است که در سال 1979 اولین کنفرانس ضد ایرانی برای نجات محمد رضا پهلوی با حضور برخی سران کشورهای غربی و سرویس‌های اطلاعاتی‌شان برگزار شد. وی افزود: جلسه گوادالوپ 2 با حضور نمایندگانی از کشور آمریکا، اسرائیل، آلمان و 11 کشور دیگر در جزیره گوادالوپ برگزار شد.

نظرات 3 + ارسال نظر
عبد 1390/03/21 ساعت 15:35 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادر همسنگرم.خداقوت.
ممنون که خبرم کردین.همشونو دانلود کردم و دیدم ، خیلی جالب بود، دست مریزاد به سربازان گمنام امام زمانمون .خدا حفظشون کنه، واقعاً که این اطلاعات ایران چه حنای قشنگی پشت دست اونا گذاشت، خوب رکبی بهشون زدف خودمم فکرشو نمی کردم اینقدر نفوذ اطلاعاتی های ما بالا و قوی باشه.ان شاءالله خدا توفیق بیشتر نصیبشون کنه،آمین.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

یک ایرانی 1390/03/21 ساعت 21:06

آیا کسانی که با تیغ ریش می زنند با کسانی که با ریش تیغ می زنند برابرند؟
مواظب اعمال خود باشید.
نخسن وزیر امام زنده باد

اولا سلام دوما چه خوب حرفهای شریعتی را یاد گرفته اید
بعد هم دانلود این مستند چه ربطی به اعمال ما دارد
تازه نخست وزیر درسته نه نخسن وزیر
ما ارزوی مرگ همه سران فتنه را داریم
یا علی

22 خرداد روز افتخار ما و پیروزی ملت ماست اما دشمن چون طاقت درماندگی و قبول شکست را نداشت حوادث تلخ بعد از انتخابات را بوجودآورد....
با ویژه نامه حماسه 22 خرداد در خدمتیم؛

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد