فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

در پاسخ به سارا شورد:تو هم مانند اسلاف آمریکایی ات نمکدان شکنی

سعید کریمی

هر کس که نداند ما خودمان می دانیم که سیستم انتظامی، و قضایی ما به شدت غریب نواز است. از همان زمان دستگیری و آزاد سازی ملوانان انگلیسی هم این مشخص شده است. نمی دانم شاید هم یک مزیت نسبی ما ایرانیان باشد اما هر چه باشد مایه سوء استفاده آنان است.


خانم سارا شورد باید بهتر بداند که اگر کسی یک متر وارد مرزهای ایالات متحده آمریکا بشود، پلیس های مرزی کشور مطبوعش اول گلوله را شلیک می کنند و بعد می پرسند که اسمت چه بود؟ اهل کجا بودی؟!!!!

کسی هم برای شما نامه فدایت شوم نفرستاده بود که به یک کشوری مثل عراق بیایی که با جنایاتی که آمریکا در آن انجام داده است،جنایاتی نظیر کشتن یک میلیون نفر، آوارگی، شکنجه، تجاوز، از بین بردن زیر ساخت ها وغارت منابع نفتی، و غارت میراث فرهنگی؛ آمریکایی ها نه تنها اصلا محبوب نیستند بلکه هدف شماره یک برای از بین بردن محسوب می شوند.

و از آن مهمتر بیایید درست در لانه پر از زنبور کشور ایران کوهنوردی کنید. بعد هم بگویید گردشگر هستید و حالا فعال ضد جنگ بودن را هم به آن اضافه کنید.

البته شما هم دست ما رو خوب خوانده اید، می دانید که ما کمی تا قسمتی احساساتی هستیم، تا یه داستان لیلی و مجنون در زندان اوین را بسازید و دیدار در هتل لاله را با خانواده های خود عاطفی کنید، درام آمریکایی از نوع هالیوودی را برای هالوهای آمریکایی کامل کرده اید. و در مصاحبه آخرتان نیز با بی بی سی فارسی کمی هم چاشنی اکشن به آن اضافه کرده اید که دیگر سکانس های فیلم تا را کامل کنید.

چیزی که شما مردم و دولتمردان آمریکا و مخصوصا آقای اوباما در مورد ایرانیان نمی دانید و شاید سالها باید بگذرد تا آنرا درک کنید در یک جمله است. ما ایرانیان ممکن است از خیلی مسائل بدی که دیگران در خصوص ما روا می دارند بگذریم اما از یک چیز هیچ وقت نمی توانیم بگذریم و آن هم خیانت در عالم دوستی است.

کشور مطبوع شما البته از این حیث کارنامه سیاهی در تمام دنیا دارد. اما در خصوص کشور ما ایران ، این کارنامه بسیار سیاه تر است. شما از آن سر دنیا به کشوری آمده ای که هدف شماره یک تروریست ها ، امریکایی ها هستند. از دیگر سو برای کوهنوردی درخاک کشوری - و یا بنا بر اظهار خودتان فکر می کردید نزدیک خاک ایران هستید – آمده اید که با کشور شما قطع رابطه کرده است.

متاسفانه در ایران هیچ کس باور نمی کند که شما غیر جاسوس فرد دیگری باشید. این درحالی است که کشور مطبوع شما براحتی آدم ربایی می کند، نه در خاک خودش بلکه در دیگر کشورها و همین الان نیز شهرزاد ایرانی ما در بند دژخیمان کشور توست. و حال می خواهی بگویی که در ایران با تو بد رفتاری شده است؟

ما ایرانی ها خوب می دانیم که دستگاه انتظامی و قضایی ما اساسا نسبت به آمریکایی هایی نظیر تو چگونه رفتار می کند. اما آنچه زشت تر است آن است که تو نیز مانند اسلاف آمریکایی ات نمک می خوری و نمکدان می شکنی، لا اقل از انگلیسی ها یاد بگیرید که کارنامه شان در خیانت به کشور ما ایران از شما سیاه تر است اما طوری کار می کنند که همیشه سفارت شان در ایران باز است!!!! چون همیشه نمک را می خوردند و نمکدان را می دهند هالو هایی نظیر تو بشکنند!!!

ای کاش بلد بودی لااقل چطوری دوستانت را از زندان اوین آزاد کنی، نه مثل کارتر که دست به عملیات ویژه بزند و البته ویژه تر گند بزند در صحرای طبس.!!!

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/03/30 ساعت 19:20 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگرم.خداقوت برادر.
نمک نشناسی بین دولتمردای آمریکایی و مزدورا و اجیراشون ، موروثی و نهادینه شده است و تزور مشخصه ی شاخص آمریکا و انگلیسه .
خدا مسئولای ما رو روشن کنه تا اینقدر سادگی به خرج ندن و درست به حساب این متجاوزای مظلوم نما برسن.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد