فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

یک خواننده مصری دیگر محجبه شد +عکس

اخبار رسیده از قاهره پایتخت مصر حاکی از آن است که خانم «لیندا فهمی» خواننده سرشناس این کشور چند روز پیش پس از محجبه شدن، برای همیشه با خوانندگی خدافظی کرد.
 وی که میهمان یکی از برنامه های شبکه ماهواره ای «الفراعین» بود، طی اظهاراتی در این مورد گفت: بنده طی سال های گذشته همواره خودم را به خاطر وضعیت و پوششی که داشتم مورد ملامت قرار می دادم و می دانستم که خداوند متعال از دست من راضی نیست.  «لیندا فهمی» همچنین افزود: اکنون که خوانندگی را ترک کرده ام و محجبه شده ام، احساس خوشحالی می کنم و بسیار خوشحال هستم و به خاطر سال های گذشته و وضعیتی که در آن بودم احساس پشیمانی می کنم. همواره از خودم می پرسیدم که با لباس های عریانی که به خیابان می روم، چگونه می خوام پاسخ خداوند متعال را در آخرت بدهم؟!

او همچنین گفت: حتی وقتی به خوانندگی می پرداختم و می دیدم صدها و گاهی هزاران دختر و پسر جوان با صدای من می رقصند، احساس شرم می کردم و همان پرسش در ذهنم مطرح می شد اما اکنون بحمدالله همه چیز تمام شده و من دست از رفتار و اقدامات سابق خود کشیده ام.

نظرات 3 + ارسال نظر

سلام
این حرکت این زن دو جهت داره
۱.اینکه ما خیلی خوشحال هستیم که همه به اسلام و حجاب های حضرت فاطمه(س) علاقه مندتر می شوند
۲. خیلی ناراحتم از اینکه کشورهایی که توش حجاب رعایت نمی شه این چنین زنهایی محجبه می شوند اما کشور ما که یک کشور شیعه هست دارن بد حجابی می کنند.

خامنه ای کوثر است.دشمن او ابتر است
راه شهیدان راه بصیرت است
باولایت زنده ایم.تازنده ایم.رزمنده ایم
یاعلی

بسم رب الشهدا
سایت خط مقدم با یک انفجار واقعی دچار تغییرات ظاهری وباطنی شد. امیدواریم با مراجعه به سایت شهدا بتوانید با بهرهگیری از شهدا بتوانید در دنیا واخرت به بهترین نحو زندگی نمیایید.
گروه خطط مقدم:WWW.SHAHID-SHENASI.IR

عبد 1390/04/01 ساعت 10:23 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم.خداقوت همسنگر.
الحمدلله که اسلام دوباره در حال احیا شدن در جهان است و ان شاءالله که این روند رو به رشد ،با سرعتی بیش از این به نقطه اوج خودش نزدیک شه.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد