فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آقای انصاری ، ماجرای تصرف غیرقانونی این باغها و زمینها چیست؟

هیات مدیره مدرسه کرمانی‌ها که مجید انصاری نیز یکی از اعضای آن است، قسمتی از زمین‌ها و اموال این مدرسه را که با سهم امام معصوم خریداری شده، به صورت غیرقانونی و غیر شرعی تصرف کرده اند. 



بنابر اخبار رسیده در طول 22 سال ریاست این هیات مدیره با عضویت مجید انصاری، تصرفات غیر قانونی بسیاری در اموال مدرسه کرمانی ها انجام شده که با پیگیری و واکنش برخی از طلاب این مدرسه علمیه روبرو شده است.

با پیگیری های طلاب مدرسه در سال 88 هیاتی از سوی یکی از نهادهای عالی حوزوی برای پیگیری این مساله تشکیل شده و برای روشن شدن موضوع اقدام می کند.

بر اساس گزارش این هیات تحقیق، به دلیل وجود چندین حلقه چاه، زمین کشاورزی و باغ پسته و انار (که همگی جزو اموال این مدرسه محسوب می شود) سود سرشاری نصیب هیات مدیره- از جمله مجید انصاری- شده که می بایست در راه منافع این حوزه علمیه مصرف شود.

بنابر اسناد و گزارشی که از نتیجه تحقیقات هیات تحقیق در اختیار مشرق قرار گرفته، هیات مدیره مدرسه کرمانی ها دو حلقه چاه و زمین های احیا شده توسط آنرا که با سهم امام معصوم و با هدف واگذاری به مدرسه خریداری شده، به تصرف درآورده و همچنین یک حلقه چاه عمیق در راور کرمان، نیز که به صورت باغ پسته درآمده، توسط انصاری و دیگر اعضای هیات مدیره این مدرسه به فروش رسیده است در حالی که هیات مدیره این مدرسه در راس آنها مجید انصاری، شرعا حق نقل و انتقال این چاه‌ها و املاک متعلق به آنرا نداشته اند.

گفتنی است قسمت زیادی از زمین های متعلق به مدرسه، واقع در کرمان نیز یا به فروش رسیده و یا به صورت مجانی به سازمان مسکن و شهرسازی کرمان واگذار شده که این موضوع با حضور مجید انصاری در استانداری کرمان انجام شده است که بنا به حکم هیات بررسی همه زمین های مذکور باید در اختیار مدرسه کرمانی ها قرار گیرد.

بنابر اسناد موجود، این تصرفات همگی توسط دوتن از اعضای هیات مدیره این مدرسه و یا نماینده آنها انجام شده است.

با بررسی های انجام شده همه این تصرفات نامشروع بوده و پولی که از این راه به دست هیات مدیره رسیده است برای آنان نیست و بدلیل همین تخلف آشکار از موازین شرع، هیات بررسی، اعضای هیات مدیره فعلی (2 عضو هیات مدیره از جمله مجید انصاری) را فاقد صلاحیت احراز پست متولی مدرسه کرمانی ها تشخیص داده است.

این اتفاقات درحالی رخ می‌دهد که از درآمدهای کلان حاصله از فروش، واگذاری و یا تصرف غیر شرعی و غیر قانونی این املاک اطلاعی در دست نیست.

به گزارش خبرنگار سیاسی مشرق، مدرسه علمیه کرمانی ها یکی از مدارس بزرگ علمیه در کشور است که تعداد زیادی از طلاب و فضلا را در خود جای داده است. در سال 67 هیاتی سه نفره که مجید انصاری از اعضای آن بوده، از سوی امام(ره) و با استناد به نامه حاج احمد خمینی، به سمت هیات مدیره این  مدرسه منصوب شدند.

نظرات 2 + ارسال نظر
عبد 1390/04/13 ساعت 23:33 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم.خداقوت همسنگر.
منظورشون چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
آخه آدم از کی نباید توقع خطا داشته باشه ؟ چی شده این بیست و چندسال که همه ی دارن اینقدر چرخش می کنن و بر می گردن؟به کی میشه اعتماد کرد؟
یادم رفت ، ملاک حال فعلی افراده.
خدا همه رو به راه راست هدایت کنه و ما رو از امتحانای سخت آخرالزمونی موفق بیرون بیاره، ان شاءالله.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم ، رزمنده ایم

سمیه 1390/04/14 ساعت 08:27

امان از دست شما دروغ گویان
مگه شما دارو دسته احمدی نژاد نیستید. شما راست از دهنتان صادر نمی شود. شما کشور را غارت کردید اما مردم اجازه ندارند شما را رسوا کنند چون هر نوشته ای را سانسور و هر سایتی را فیلتر و هر صدای راستگویی را ...... می کنید. مجید انصاری از شماها پاک تر است. همین بس که احمدی نژاد را با تقلب رییس جمهور کردید اما الان کی بود کی بود من نبودم بازی می کنید.

اولا ما از هیچ دارو دسته ای نیستیم
ثانیا اگر دقت کنید این وبلاگ همه را در جای خودش نقد کرده و طرفدار هیچ فرد یا گروه خاصی نیست
ثالثا موضوع را پیگیری کنید
یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد