فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

مریم رجوی ، بانوی خون ریز با کاسه گدایی در ایتالیا!

مریم رجوی این روزها با حمایت هواداران بادکنکی اش!که تعدادشان به انگشتان دو دست نمی رسد در ایتالیا حضور دارد. مریم قجر عضدانلو همسر سوم سرکرده منافقین که مدتهاست حال خوشی ندارد با کاسه گدایی در حال سفر به شهرهای مختلف اروپایی است تا شاید بتواند با مظلوم نمایی و سرکیسه کردن برخی مسئولین اروپایی برای آینده خود و گروهک وابسته اش جایگاهی دست و پا کند و از سویی بتواند جهان را نسبت به جنایتهای این گروهک در پادگان اشرف بی تفاوت کند.



مریم رجوی این روزها با حمایت هواداران بادکنکی اش!که تعدادشان به انگشتان دو دست نمی رسد در ایتالیا حضور دارد. ایتالیا یکی ازکشورهای قدیمی هوادار تروریستهای منافقین است که هر از چند گاهی با تغییر دولت در این کشور شاهد حمایتهایی از گروهک هستیم.
رجوی در ایتالیا با حضور در پارلمان این کشور همانند 30 سال گذشته ضمن گدایی حمایت از این کشورها خواستار حضور سازمان ملل در پادگان اشرف شده است.وی در اظهاراتی مضحک مدعی شده که پادگان اشرف تنها امید مردم ایران برای رهایی است!!!
البته این بانوی خون ریز که سوابق مشعشع وی و همسرانش  برای ملت ایران در 30 سال گذشته به اثبات رسیده است نگفته اگر پادگان اشرف نقطه امید ملت برای رهایی است چرا منافقیت مستقر در این پادگان هرروز در حال فرار از آن و تسلیم خود به نیروهای عراقی هستند تا آنجا که همپالگی های شما مجبور به کشیدن سیم خاردار و حفر خندق اطراف آن شده اند و با همه این تمهیدات نیز البته اشرف نشینان در حال فرار هستند!
البته خانم قجر! به اعضای پارلمان ایتالیا و سایر شهرهایی که پیش از این رفته نگفته که جنایتهایی در اشرف بر سر جوانان بعضا از همه جا بی خبر آورده اند و به زور سر نیزه آنها را دراین پادگان با شرایطی حیوانی محبوس کرده اند. همسر مریم رجوی که پیش از این زن مهدی ابریشمچی بود که با طلاق به ادعای خود ایدئولوژیک از وی جدا شد و با ازدواجی ایدئولوژیک تر! قبل از پایان موعد مقرر به کابین مسعود رفت به این جماعت اروپا نشین که امروز داعیه حمایت از مردم ایران را دارند نگفته که چگونه با طلاقهای ایدئولوژیک بین زنان و مردان این سازمان تروریستی و جدا کردن بچه های این افراد از آنها و فروختن آنها در کشورهای دیگر و کاسبی با آنها چه خدمتهایی به حقوق بشر از نوع غربی کرده اند!

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/04/25 ساعت 14:32 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت.
دست این گروه منحرف دیگه رو شده و جنایاتشون تا حدود زیادی برای ملت ها رو شده ، حالا این مظلوم نمایی هاشون فقط به درد همون دولتهایی می خوره که اینا سرسپرده شون هستن.
خدا خودش تو ذهن ملت ها نابودشون می کنه و کم کم از صحنه ی روزگار محو می شوند.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد