فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

چرا اسرائیل از ایران اتمی می ترسد؟

شبکه خبری پارس در یک برنامه زنده ،مسئله اتمی شدن ایران ، و هراس اسرائیل نسبت به این مسئله مورد بررسی قرار داد و اعتراف کرد اگر اسرائیل علیه ایران جنگ کند با دفاع و جانفشانی سپاه پاسداران روبرو خواهد شد.


 

به گزارش جام نیوز ، شبکه پارس، 27 تیر ماه در مورد برنامه هسته ای ایران و واکنش اسرائیل نسبت به آن، ضمن تکرار ادعای واهی غرب مبنی بر تلاش جمهوری اسلامی برای دستیابی به بمب اتمی!!! مدعی شد: «اسرائیل از اتمی شدن ایران هراس دارد. علت این ترس به خاطر این است که اگر ایران اتمی شود، کشورهای دیگر هم خواهان اتمی شدن می شوند و این مساله توازن قوا را در دنیا به هم می ریزد و انحصار قدرت اسرائیل از بین می رود، چون که در حال حاضر اسرائیل قدرت چهارم اتمی در دنیا است.»
این شبکه ادامه داد: «در خود اسرائیل هم کسانی مثل "اشک نازی" که از افسران ارتش اسرائیل است مخالف جنگ اسرائیل علیه ایران بودند که برکنار شدند ،اما "نتانیاهو" موافق جنگ علیه ایران است و فکر می کند باید این اتفاق بیفتد ولی این تفکر افراطی و خطرناک است.»
شبکه پارس در مورد علت خطرناک بودن حمله اسرائیل به ایران، با اشاره به فداکاری سپاهیان اسلام در 8 سال دفاع مقدس افزود : «اگر روزی اسرائیل به ایران حمله کند سپاه پاسداران مثل زمان جنگ عراق ،از ایران دفاع کرده و جان خود را در این راه می دهند.»
البته ناگفته پیداست که جمهوری اسلامی هرگز به دنبال بمب اتم نبوده و نخواهد بود و اساساً آموزه های دینی هم چنین اجازه ای را به جمهوری اسلامی نمی دهد.
لازم به یادآوری است جمهوری اسلامی نیازی به ساخت بمب اتم ندارد چرا که در حال حاضر هم، آمریکا و همپیمانان غربی اش جرات حمله به ایران بدون بمب اتمی را ندارند!

نظرات 1 + ارسال نظر
ramin 1390/05/06 ساعت 21:51

استکبار همان طور که ریاست جمهور گفت از بالا رفتن شعور فرهنگی وسیاسی واقتصادی ایران که مثل مادر برای مردم منطقه است هراس دارد نه قدرت نظامی

من معتقدم از هردوش هراس دارد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد