فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

ورزش دختران چینی برای جذب میلیونرها

وقتی انسانیت رنگ می بازد ، دختران چینی برای جذب میلیونرهای این کشور از ورزش به عنوان شگرد خود استفاده می‌کنند. به گزارش مشرق، برنا به نقل از روزنامه وطن چاپ آمریکا نوشت، با افزایش تعداد میلیاردرها در چین همزمان با رشد سریع اقتصاد این کشور در ازای 20 هزار یوان (3080 دلار) دختران این کشور 30 ساعت در خصوص ترفندهای جذب همسران میلیاردر یا میلیونر یا حتی مرد پولدار آموزش می‌بینند.


این دوره های آموزشی شامل شیوه‌های ‌آرایش و ایجاد وسوسه در مردان و خوش‌لباس و شیک بودن است که در قالب ترفندهایی برای جذب مردان آموزش داده می‌شود.

دختران چینی همچنین در این مرکز فن بیان، ارتقا شخصیت و فن ریختن چای در چین به عنوان نوشیدنی قدیمی در این کشور را که نشان‌دهنده شخصیت والای افراد است، آموزش می‌بینند.

این مرکز از زمان افتتاح در ماه اوت سال گذشته میلادی بیش از 2800 دختر از طبقه متوسط جامعه را جذب کرده است.

چین دومین اقتصاد جهان است و در این کشور 189 میلیاردر و حدود یک میلیون میلیونر وجود دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام
وبلاگ خوبی دارید موفق باشید.

برتربین 1390/05/01 ساعت 03:12 http://www.bartarbin.ir

سلام همسنگر

بیش از 1000 کلیپ و فیلم تخصصی

عبد 1390/05/02 ساعت 04:56 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم .خداقوت.
اصلاً عجیب نیست ، هر چه پول یک فرد بی ظرفیت بیشتر میشه ، عقلش کمتر می شه و فقط به ظواهر دقت می کنه و عقلش میره تو چشمش ، دخترا هم طبق خصلت عجیب فعال ! چینی ها که نیازسنجی رو خوب می دونن ،نیاز این نوع مردان اصولاً با سطح فکری کم عمق رو سنجیدن و به این شیوه جذبشون می کنن ، ولی چقدر شخصیت انسانی یک زن باید پست باشه که برای جذب مردان ، حتی از این روش ها هم کوتاهی نکنه، اینم از نابودی گوهر عفتشون ناشی میشه.
خدا عاقبتمون رو ختم به خیر کنه، ان شاءالله.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

Kami 1390/05/02 ساعت 12:19

Aziz jan baradar, dar china hodoud 1 milyardo 200 milion jameiat vojood darad, pas chetor momkeneh tebgh neveshteh shoma 189 milyard , milyoner vojood dashteh bashad, lotfan dar neveshteh hayetan cami deghat bekar bebarid, deghat,deghat.

سلام ایکاش بیشتر دقت کرده بودید و متن را درست میخواندید
"در این کشور 189 "میلیاردر" و حدود یک میلیون میلیونر وجود دارد. "
موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد