فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

نظر رهبر انقلاب درباره فیلم انتخاباتی کروبی

سخت‎گیری نکنید انتخابات است، بگذارید آزادی حاکم باشد و بگذارید همه‎گونه امکان برای این رقابت فراهم شود.به گزارش مشرق به نقل از جهان، ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما در گفت و گو با هفته نامه پنجره گفت: فیلمی را که آقای کروبی برای انتخابات ارائه داد، مجموعه‎ای از شکستن تمام خط قرمز‎‎ها بود، من وقتی در همین اتاق، فیلم انتخاباتی ایشان را دیدم، به‎نظرم به هیچ‎وجه قابل‎پخش نبود، چون تمام خط قرمز‎ها زیر پا گذاشته شده بود.


 
 شک کردم، از دفتر رهبری و از ایشان سؤال شد و رهبری پیغام فرستادند که سخت‎گیری نکنید انتخابات است، بگذارید آزادی حاکم باشد هرچند که این‎‎ها با ضوابط فعلی شما در تعارض است، ولی پخش کنید و بگذارید همه‎گونه امکان برای این رقابت فراهم شود.
 
من بعضی مواقع احساس می‎کنم ظلم بزرگی به رهبری می‎شود، خیلی‎‎ها چون از مشی ایشان اطلاع ندارند، ممکن است قضاوت‎‎هایی داشته باشند، ولی با نظر رهبری و دستور ایشان ما این فیلم و خیلی از مستندهای انتخاباتی دیگر نامزد‎ها را که پر از خط قرمز بود پخش کردیم و تمام افراد ممنوع و افرادی که سابقه و پرونده داشتند، در این فیلم‎‎‎ها آمدند و ادعا‎های عجیب و غریب کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/06/01 ساعت 12:35 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر، خداقوت!
واقعاً ایران باید به داشتن همچین رهبر آزاده و عادلی افتخار کنه. یاوه گویان هر چه از این دست ملاطفت ها ببینند باز هم زبانشان دراز است که در ایران دموکراسی وجود ندارد و دیکتاتوری را در ذهن می پرورانند ، چه کنیم از دست این حمقاء ، خدا روشنشون کنه تا بفهمن ،ان شاءالله.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد