فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

بااستفاده از دکترین شک و بهت؛ آیا 11سپتامبر نروژ هم بوقوع پیوست؟

بااستفاده از دکترین شک و بهت؛ آیا 11سپتامبر نروژ هم بوقوع پیوست؟حوادث تروریستی در دو شهر نروژ منجر به کشته شدن بیش از 80نفر شده است و به دلیل شباهت این حوادث به "11سپتامبر آمریکا"،حادثه "11سپتامبر انگلیس" در مترو لندن و همچنین "11سپتامبر اسپانیا" در خطوط ریلی این کشور؛ احتمال می رود که این حادثه را نیز به مسلمانان نسبت دهند.





خبرها حاکی از کشته شدن ۸۰ نفر از جوانان نروژی است که روز جمعه، در اردوگاه تابستانى حزب کارگر نروژدر منطقه‌ى جزیره‌اى اوتویا هدف گلوله‌ى فردی ناشناس قرار گرفتند .همچنین انفجار بمبی در شهر اسلو نیز درنزدیک ساختمان های دولتی از جمله دفتر نخست وزیر منجر به تخلیه اجباری مرکز شهر شد.

پلیس هم اکنون در حال بازجویی از مردی 32 ساله به اتهام ارتباط با این حملات است. برخی رسانه های نروژ از ارتباط وی با گروه های راست افراطی خبر داده اند.

این حادثه با حداقل کشته روی داده است، چرا که در یک روز تعطیل در مرکز شهر اسلو رخ داده و اگر مقصد این حادثه تروریستی تلفات زیاد بود، می بایست که در یک روز غیرتعطیل و شلوغ رخ می داد.

این حادثه تروریستی در شهر اسلو و اتویا یک "11سپتامبر" برای کشور نروژ قلمداد می شود و احتمال بسیار قوی رسانه های غربی این حوادث را به مسلمانان ارتباط داده و تا مدتی اتمسفری از اسلام هراسی را بر فضای جهان مستولی می کنند و بحران اقتصادی غرب را با یک حادثه تروریستی تا مدتی به سایه امنی می رانند.

حداقل عملیات رسانه ای که پیش بینی می شود از سوی غربی ها رخ دهد، این است که خیزش های جهان عرب را تا مدتی به زاویه می برند و فضای اسلام هراسی و تروریسم چریکی را ایجاد می کنند.

همچنین این امکان وجود دارد که کشور نروژ با این بهانه، قوانین سخت گیرانه تری برای مهاجرت به این کشور در نظر بگیرد و برای مدتی دروازه های کشورش را برای مسلمانان ببندد. مسلمانان کشورش را نیز می تواند با این بهانه روز به روز محدودتر و حلقه های آزادیشان را تنگ تر کند.

پیش از این نیز شاهد چنین اقداماتی در حوادث "11سپتامبر انگلیس" در متروی شهر لندن و نیز "11سپتامبر اسپانیا" در خطوط ریلی این کشور بودیم که رسانه های غربی آن را به مسلمانان ارتباط دادند و بذر اسلام هراسی را بیش از پیش در ذهن مردم جهان کاشتند.

تا زمانی که یک گروه تروریستی بزرگ به نام القاعده وجود دارد که به ظاهر ریشه در اسلام (طالبانی) دارد، به طوری که رده های بالای آن با سران غربی معامله می کنند و هر وقت که لازم شد، فریب خوردگان رده های پائین آن به اسم اسلام حوادث تروریستی خلق می کنند؛ هر حادثه تروریستی که در غرب رخ دهد را برگردن مسلمانان می اندازند و گمانه های حوادث تروریستی "11سپتامبر نروژ" نیز گریبان القاعده را گرفته است.

قابل ذکر است که مفهوم 11سپتامبر از زمانی خلق شد که در 11سپتامبر سال 2001 در آمریکا، برجهای تجارت جهانی مورد حمله هوایی قرار گرفته و آمریکا توانست یک بهانه بزرگ برای خود خلق کند و یک جنگ جهانی موسوم به "جنگ جهانی چهارم" علیه مسلمانان آغاز کند. هنگامی که جرج بوش این جنگ را یک جنگ صلیبی علیه مسلمانان نامید، آمریکا توانست به بهانه مبارزه با تروریسم، 10سال منطقه خاورمیانه را تصرف نظامی کند.
یازده سپتامبر نروژ
 
یازده سپتامبر نروژ

اسلام در نروژ

پایتخت نروژ، شهر اسلو با ۷۹۲ هزار نفر جمعیت می‌باشد. جمعیت آن ۴ میلیون و ۶۳۰ هزار نفر است. اسلام بزرگترین اقلیت دینی در نروژ محسوب می‌شود. مسلمانان نروژ بیش از ۲ درصد از جمعیت این کشور را تشکیل می‌دهند و جمعیت آنان به شدت در حال رشد است. بیشترین اقلیت مسلمانان را پاکستانی ها، ترک ها و اعراب تشکیل می‌دهند. مسلمانان نروژ به طور فعال در احزاب سیاسی به جز حزب راست افراطی، شرکت کرده و نمایندگانی نیز در مجلس شورای محلی دارند.
 نقشه کشور نروژ

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/05/02 ساعت 23:53 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت برادرم.
الحمدلله که متهم اصلی این قضیه فعلاً فرد اسلام ستیزی معرفی شده و دیگه نمی تونن انگ این ننگ رو بر پیشانی مسلمونا بچسبونن ، خدا رسوا ترشون کنه ، ان شاءالله.
فکر نمی کنم دیگه حالا که متهم اسلام ستیز معرفی شده، رسانه های غربی روش مانور بدن و آقای اوباما دنبال انتقام گیری از این جنایت بیوفته و به اصطلاح عدالت طلبی کنه!
یا علی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد