فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

آرزو برای کاندیداتوری مشایی

حسین همراه دبیر کل جبهه تحول گرایان ولایی و حسن الله وردی نژاد دبیرکل حزب اسلامی‌رفاه ایران و عضو ارشد جبهه تحول گرایان ولایی با حضور در جمع ایثارگران، خانواده شهدا و جمعی از دانشجویان بندرعباس به ایراد سخنرانی پرداختند.

 حسین همراه دبیر کل جبهه تحول گرایان ولایی بااشاره به جایگاه عدالت در نظام اسلامی ‌گفت: در این مقوله مقام معظم رهبری رضایت کافی را ندارند که جا دارد دستگاه قضایی و همه مسوولان به این وظیفه خطیر با حساسیت بیشتری بنگرند و خواست و نظر ولی امر مسلیمن راتحقق بخشند.

وی عشق به ولایت و سربازی امام زمان را افتخار بزرگی برای مردم ایران عنوان کرد و اظهار داشت: ما باید در ولایت مداری از یکدیگر سبقت بگیریم.

همراه تصریح کرد: مقام معظم رهبری نوری است که خداوند در این کشور جلوه‌گر ساخته بنابراین ما وظیفه داریم با جان و دل به این عنایت ویژه الهی بنگریم ولحظه‌ای از آن غافل نشویم.

این فعال سیاسی باتاکید بر فصل الخطاب بودن بیانات مقام معظم رهبری اظهار داشت: در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی ‌باید فداکاری ‌کرد.

دبیرکل جبهه تحول گرایان ولایی با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص وحدت خاطرنشان کرد: مسوولان کشور باید با حساسیت خاصی در تحقق وحدت تلاش کنند.

همراه گفت‌: جامعه اسلامی ‌مابه رهبری نایب به حق آقا امام زمان (عج) هیچ خطر ونگرانی ندارد چون ما درسایه توجهات آقا امام زمان (عج) زندگی می‌کنیم.

وی تضعیف دولت توسط مخالفان نظام وهدایت آن از خارج کشور را پروسه‌ای عریان دانست وگفت: تخریب دولت در دستور کار دشمنان قرار گرفته است.

این فعال سیاسی تاکید کرد: پیشرفت و تحولات مثبت که درکشور شاهدیم نتیجه حمایت مقام معظم رهبری و ملت بزرگ ایران از دولت خدمتگزارآقای دکتر احمدی‌نژاد است.

وی با اشاره به سروده رحیم مشایی (سرباز مبارز مهدویم... جان برکف و هر عنایت رهبریم) گفت: اگر باولایت باشیم آسیبی نمی‌بینیم وآزاده زندگی خواهیم کرد.

همچنین حسن الله وردی نژاد دبیر کل حزب اسلامی ‌رفاه ایران بااشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس گفت: وظیفه شرعی و قانونی ماست که زمینه حضور دو چندان ملت در عرصه انتخابات را فراهم کنیم.

وی از بی انصافی برخی منتقدان دولت گله کرد و خاطرنشان نمود: نباید همکاران رییس جمهور محبوب از جمله اسفندیار رحیم مشایی را به اتهامات ناروا نسبت دهیم چون مشایی همیشه خود را سرباز کوچک و لایت دانسته و هرگز این پرچم را به زمین نخواهد گذاشت.

الله وردی نژاد با بیان اینکه پروژه تخریب مشایی برای ایجاد فضای کاذب وبه خواست دشمنان خارجی و منتقدان بی انصاف داخلی کلید خورده است، گفت: این کار مظلوم کشی است در حالی که مقام معظم رهبری به جایگاه و حفظ حیثیت افراد تاکید فراوانی داشته اند.

وی تاکیدکرد: یقینا معظم له برای موفقیت این دولت ودولت‌های پیشین دست حمایت خودرابرای آنها بلند نگه داشته و دعا نموده است.

دبیرکل حزب اسلامی‌رفاه ایران گفت: امیدوارم مشایی وارد عرصه انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری شود واز حق قانونی خوداستفاده کند.

این فعال سیاسی افزود: با اعتمادی که ملت به مشایی دارد و می‌تواند زیر سایه ولایت فقیه و عنایت آقا امام زمان (عج) خدمتی که احمدی‌نژاد شروع کرد مشایی به پایان برساند.

الله وردی نژاد گفت: دولت احمدی‌نژاد به حق شیفتگان به خدمت بوده و هستندودرجان فشانی در راه ولایت سراز پا نمی‌شناسند.

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام بر شما
خدا قوت
به وبلاگ من هم سر بزنید
یاعلی

عبد 1390/05/02 ساعت 22:51 http://ahaliebasirat.blogfa.com

خداقوت همسنگر.
عجب!!!!!!!!!!!!!!! " با اعتمادی که ملت!!!! به مشایی دارد "
من یکی که آرزوی نقش بر آب شدن نقشه هاشو دارم ، بقیه رو دیگه نمی دونم، احتمالاً من جزو این ملت فهیم !! مورد اشاره ی ایشون نیستم!
یا علی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

حسین محمودی 1390/05/02 ساعت 22:58

این مزخرفات را از کجا در آوردی؟ قسم می خورم که از خودت در آوردی. هر آدم عاقلی می دونه که مشائی نه توی انتخابات شرکت می کنه، نه شورای نگهبان اون را تایید می کنه، و نه رئیس جمهور میشه. دیگه این مسخره بازی ها واسه چیه؟ فقط می خواهی دولت را تخریب کنی؟ منبع خبرت چی بود؟ از خودت هر چی فکر می کنی می نویسی؟
جای تاسف داره. دست فتنه گران را از پشت بستی...........

نخست سلام
منبع مطلب مشرق بود پس سوگند دروغ خوردید
از کجا معلوم که شرکت نمکینه
مگر شورای نگهبان معین و مهر علیزاده را تایید نکرد
دولت را تخریب نمیکنید دولت خودش خودش را تخریب میکند
یا علی

علی 1390/05/02 ساعت 23:01

سلام.
وبلاگی به این آدرس
http://www.kurdistanpress1.blogsky.com/
مطالب خلاف واقع و در حمایت از پژاک منتشر می کنه. من بارها برای فیلتر شدن اعلام کردم، اما متاسفانه این وبلاگ را فیلتر نمی کنند.

لطفا بررسی کنید و پاسخ را به من بدهید
منتظرم

به روی چشم یا علی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد