فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

دوم شهریور ماه کفاشیان پای میز محاکمه

مالک باشگاه پیام پس از سقوط این تیم به لیگ دسته دوم از برگزاری دادگاه علیه رییس فدراسیون فوتبال در شهریورماه خبر داد.به گزارش مشرق به نقل از قدس آنلاین مراسم قرعه کشی رقابتهای لیگ دسته اول آب سردی بود بر پیکره فوتبال تب دار خراسان. فارغ از اینکه ابومسلم در چه گروه سختی قرار گرفت آنچه باعث شد دهان مشهدی ها از تعجب باز بماند حضور ماشین سازی تبریز به جای پیام در مراسم بود. فدراسیون به حرفش عمل کرده بود و طبق رایی که صادر کرده بود پیام را به دلیل عدم پرداخت بدهی ها به لیگ دسته دوم فرستاده و ماشین سازی را که سقوط کرده بود به لیگ دسته اول برگرداند.


 
این جابه جایی پایانی بود بر وعده های مسؤولان پیام برای بازگرداندن تیم شان. صفایی به عنوان مالک باشگاه پیام در تمام این مدت از ماندن پیام در لیگ دسته اول خبر داده و حتی پای کفاشیان را هم به مراجع قضایی باز کرده بود تا عزمش را برای احقاق حق نشان داده باشد. اما فدراسیون بدون توجه به تشکیل پرونده قضایی و با استناد به آنچه که فیفا در خصوص دخالت نکردن ارگان های دولتی در فوتبال بر آن تاکید دارد نسخه پیام را پیچید.
 
صفایی پس از این اتفاق در موضعی تند به کفاشیان تاخت و گفت« در فدراسیون فوتبال مافیای قدرتمندی به وجود آمده است که عدالت را کشته‌اند! در فدراسیون قدرت بدون نظارت وجود دارد و این یعنی این که، فساد به وجود می‌آید و متأسفانه می‌بینیم در فدراسیون فوتبال ما این شرایط حکم فرما شده است.»او البته از پیگیری شکایت قضایی از کفاشیان خبر داد و گفت: «ما 2 شهریور دادگاه داریم و شخص علی کفاشیان باید به دادگاه بیاید و پاسخگو باشد.».
 
سوال اساسی این است که آیا با تاکید فیفا بر عدم دخالت ارگانهای دولتی در تصمیم گیری های فوتبالی محکومیت کفاشیان  در این دادگاه می تواند دردی از مشکلات پیام دوا کند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد