فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

متن اصلی اظهارات تحریف شده احمدی‌نژاد

یکی از روزنامه‌های صبح کشور در مطلب دیروز خود با تحریف اظهارات رئیس‌جمهور مطالبی غیرواقع را به احمدی‌نژاد نسبت داده است؛ متن اصلی اظهارات رئیس جمهور جهت اطلاع افکار عمومی به شرح زیر منتشر می‌شود. به گزارش مشرق، چهارشنبه هفته پیش (5 مرداد) نشست مشترک هیأت دولت و مسئولان اجرایی کشور با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور در محل مجلس قدیم برگزار شد.


یکی از روزنامه‌های صبح کشور در مطلب دیروز خود با تحریف اظهارات رئیس‌جمهور مطالبی غیرواقع را به احمدی‌نژاد نسبت داده است که به دنبال آن با پی‌گیری‌های خبرنگار فارس اصل سخنان رئیس‌جمهور و مطالب مطرح شده از سوی آن روزنامه جهت اطلاع افکار عمومی به شرح زیر منتشر می‌شود:

* مطلب تقطیع و تحریف شده‌ای که روزنامه مذکور به رئیس‌جمهور منتسب کرده، به این شرح است: "احمدی نژاد همچنین خطاب به حاضرین گفت: شما برای خدا کار کنید هر کس و هر عالمی هم مخالفت کرد شما اهمیتی ندهید خدا همه را جارو می‌کند و به زباله دان تاریخ خواهد انداخت. "

* اما متن اصلی سخنان رئیس‌جمهور در نشست مشترک هیأت دولت و مسئولان اجرایی کشور که به صورت تحریف شده در روزنامه فوق‌الذکر منتشر شد، عیناً به شرح ذیل است: من از شما می‌خواهم که گزارش کار بدید. نذارید فضای کشور رو ببرند به سمت حرفای بی‌ارزش. فضای کشور باید فضای کار باشه.
برید بگید، پیگیری کنید. گزارش بدید. حرف بزنید با مردم، مرتب.
محرومین‌رو فراموش نکنید. حالا خدا رو شکر نزدیک هفتاد و دو میلیون نفر یارانه می‌گیرند. می‌تونیم بگیم گرسنه وجود ندارد. اما خیلی از مردم هستند مریض دارند، مشکلات دارند.
همین پولی هم که می‌دیم، باید بدن دوا و درمون. محرومین رو دریابید. والله خدابخاطر دعای یک انسان درمانده که همه هستی رو به نفع اون زیرو رو می‌کنه.
خداست دیگه، خدا که مثل ماها نیست. می‌خواد یه کاری کنه که ملاحظه کنه. فلان آقا چی می‌گه؟ فلان عالم چه می‌گه؟ آقا اینجا چه می‌شه؟ فلان نماینده چی می‌شه؟ فلانی چی می‌گه؟ اونجا چی می‌شه؟ 2000 تا برا خودمون مانع می‌تراشیم. خودمون برای خودمون میدون مین درست می‌کنیم، نتونیم عبور کنیم. خدا که این مشکلات‌رو نداره. یه اراده می‌کنه همه رو جمع می‌کنه. جارو می‌کنه می‌ریزه تو تاریخ. برسید به محرومین، نشست و برخاست کنیم با مردم. نوازش کنیم مردم‌رو. تکریم کنیم، شخصیت بدیم به این محرومین. بعد خدا شخصیت خواهد داد به ما.

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر 1390/05/10 ساعت 00:22

خوبه شما این خبر را نوشتید. تمامی خبرگزاری ها که این اظهارات کذب را واسه تخریب دولت و احمدی نژاد نوشته اند، حتی حاضر نشده اند که این خبر را تکذیب کنند
هر چند با خیلی از خبرهات که ضد دولت هست مخالف هستم، ولی از این کار منصفانه ای که کردی خیلی خیلی خوشم اومد و به خاطر همین ازت تشکر می کنم
امیدوارم همه به جای نقد غرض ورزانه و کینه جویانه، به نقد منصفانه بپردازند

عبد 1390/05/11 ساعت 10:36 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت برادرم.
چه قدر تکه ای برداشت کردن مطالب صدمه میزنه به اصل موضوع!!! از اون خبر بوی تفرقه و اختلاف به مشام میرسه و از اینکه یکی بوی خیرخواهی و مردم داری و ترس از خدا.
ان شاءالله خدا کمکشون کنه تا به این حرفای زیباشون ، زیبا هم عمل کنن و البته تا اینجا رو خوب پیش رفتن ، ان شاءالله ادامه راه رو هم با سرعت بیشتر و بهتری طی کنن.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد