فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

افزایش گرایش به اسلام در آمریکا پس از 11سپتامبر؛ 20 هزار در سال

خبرگزاری فارس: افزایش گرایش به اسلام در آمریکا پس از 11سپتامبر؛ 20 هزار نفر در هر سال

 بررسی جدیدی که در آمریکا صورت گرفته نشان می دهد بدنبال حملات یازده سپتامبر هر سال بیش از 20 هزار نفر در آمریکا مسلمان شده اند.به گزارش فارس، روزنامه صهیونیستی معاریف در گزارش امروز خود که بمناسبت دهمین سالگرد حملات 11 سپتامبر منتشر کرد، نوشت: طی ده سالی که از حوادث 11 سپتامبر گذشته است،‌ آمریکایی‌ها توجه بسیاری به اسلام از خود نشان داده‌ و بسیاری از آنها به آیین اسلام درآمده‌اند.



این گزارش می‌افزاید: براساس آمارهای ارائه شده توسط مرکز روابط اسلامی آمریکا تنها در سال اول پس از حوادث 11 سپتامبر بیش از 34 هزار آمریکایی به آیین اسلام درآمدند.

گزارش معاریف تاکید می‌کند: ظرف این ده‌ سال بطور متوسط سالیانه 20 هزار شهروند آمریکایی مسلمان شده‌اند که 80 درصد آنها را زنان و 20 درصد آنها را مردان تشکیل داده‌اند.

ماه سپتامبر در تاریخ سیاسی جهان به چند واقعه و عنوان مشهور شناخته می شود، اما شاید معروف ترین و اسرارآمیز ترین آنها عملیات تروریستی یازدهم سپتامبر سال 2001 میلادی باشد. عملیاتی که به حق از سوی برخی مفسران سیاسی دنیا را به قبل و بعد از خود تقسیم کرد و چنان طوفانی از حوادث سیاسی و نظامی در دنیا به راه انداخت که شاید کوچکترین آن ها حمله نظامی آمریکا به افغانستان و عراق باشد.

با وجود تمام این تاثیرات راهبردی که می توان نشانه های آن را در گوشه و کنار دنیا و به خصوص در منطقه خاورمیانه دید و مطالب فراوانی که در این مورد نگاشته شده است، اما هم چنان حادثه یازدهم سپتامبر رازهایی سر به مهر در خود دارد که همچنان منتظر گشوده شدن هستند.

در اسنادی که دولت آمریکا پس از حملات یازده سپتامبر منتشر کرد، سعی شده بود تا این حملات به نحوی به مسلمانان نسبت داده شود، از همین رو یک به اصطلاح مسلمان افراط گرا را سرکرده گروه تروریستی جلوه دادند که گفته میشد عامل اصلی این حملات تروریستی بوده است. از آن پس تا کنون مسلمانان در آمریکا شرایط بسیار سختی را تجربه کردند چرا که بدنبال حوادث 11 سپتامبر اسلام هراسی در آمریکا به شدت افزایش یافت.

بسیاری از تحلیلگران مسائل سیاسی بر این باورند که اصلا حملات یازده سپتامبر و حوادث پس از آن از جمله اقدامات غرب بویژه آمریکا و اسرائیل برای ترویج و گسترش اسلام‌هراسی و اسلام ستیزی در جهان بوده است، اما با وجود تمام اینها حملات یازده سپتامبر در آمریکا و حوادث پس از آن بیش از اینکه به افزایش اسلام ستیزی منجر شود، سبب شد تا مردم بیشتر در اقصی نقاط جهان به آیین اسلام گرایش پیدا کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/06/27 ساعت 07:54 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرمومن و همسنگرم.خداقوت.
یریدون لیطفؤا نور الله بافواههم و الله متم نوره و لو کره مشرکون(کافرون).
اینم یه تفسیر از این آیه عظیم قرآنه که عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، الحمدلله.
یاعلی
با ولایت تا شهادت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد