فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

برخوردهای سربازان عربستان با زنان مسلمان

دست زدن و هل دادن زنان توسط سربازان انتظامی در شهر مدینه به امری عادی بدل شده است. به گزارش  خبر، این درحالی است که در عربستان سعودی شهروندان زن در شهرهای مذهبی مکه و مدینه کمتر در معابر عمومی ظاهر می شوند. حتی فروشندگان زنی که اقلام ساده ای همچون سجاده، لباس و یا گندم برای پرندگان را در برخی مناطق بساط می کنند نیز با پوشش کامل و روبند به فروش کالاهایشان می پردازند.

 
در اسلام دست زدن به محارم امری غیر مجاز و حرام شناخته می شود اما آنچه تا کنون در شهر مدینه مشاهده می شود این است که برخی سربازان جوان سعودی و حتی بعضی درجه داران در مکان هایی همچون ورودی قبرستان بقیع و درهای وردی به صحن حرم حضرت محمد(ص) برای دور کردن زنان و یا هدایت آنها به بخش دیگری اقدام به دست زدن و یا هل دادن این زنان مسلمان می کنند. اقدامی که مشاهدات خبرنگار خبرآنلاین نشان می دهد موجب ناراحتی زنان مسلمان از ملیت های مختلف همچون زنان چینی، پاکستانی، اندونزیایی و ایرانی شده است.
 
در همین حال روزنامه عکاظ نوشت که هزار و 220 سرباز شیوه های رفتار با حجاج بیت الله الحرام را آموزش می بینند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/08/03 ساعت 20:07 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت!
خدا رو چه دیدین شاید مفتی های گرانقدر !!!!!!!!!!!!!!!!! این وهابیون برای این موارد خاص این کار رو بر سربازان حلال کردن، اینکارا که ازشون بعید نیست!
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد