فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

مارک دوبوویتز : چرا احمدی نژاد در لیست تحریم‌ها نیست؟

خشم مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی از حضور رئیس جمهور در نیویورک؛ چرا احمدی نژاد در لیست تحریم‌ها نیست؟
مارک دوبوویتز مدیر اجرایی بنیاد دفاع از دموکراسی، با اشاره به سفر احمدی نژاد و همراهی علی اکبر صالحی- که جزو مقامات تحریم شده ایران می‌باشد – این حضور را دهن کجی مقامات ایران به تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا دانست. به گزارش مشرق، وی در آخرین سرمقاله خود که در پایگاه خبری بنیاد دفاع از دموکراسی منتشر شده، با انتقاد از حضور هیئت ایرانی در نیویورک، همراهی علی اکبر صالحی را نقض تحریم‌هایی دانست که به گفته وی آمریکا و اروپا هوشمندانه تدارک دیده‌اند.


وی با مطرح کردن اتهاماتی علیه دولت ایران، ایران را به ارسال سلاح و پول به سوریه برای آنچه که سرکوب مردم نامیده، متهم می‌کند.

وی دراین مقاله اوج خشم خود را از جضور رئیس جمهور در نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان اینگونه ابراز می‌کند: "احمدی نژاد رئیس جمهوریست که با کمک سپاه پاسداران – خطرناک ترین سازمان تروریستی جهان – به قدرت رسیده است". وی با ایراد اتهاماتی بی اساس، حوادث تروریستی نظیر انفجار در پایگاه نیروی دریایی بیروت، انفجار در برجهای الخُبر عربستان و تشکیل گروه القاعده را به ایران و سپاه پاسداران نسبت می‌دهد.

دوبوویتز همچنین از سفر آزادانه رستم قاسمی وزیر نفت و فریدون عباسی رئیس سازمان انرژی اتمی به وین – که جزو مقامات تحریم شده هستند – نیز انتقاد کرد.
 وی پیشنهاد می‌کند که به هواپیماهایی که مقامات تحریم شده ایرانی را به خارج از کشور منتقل می‌کند سوخت ندهند و مانع فرود آنها شوند. همچنین آمریکا باید شرکت‌هایی که مقدمات این سفرها را فراهم می‌کنند و به این هواپیماها سوخت رسانی می‌کنند تحریم کند.


مدیر بنیاد دفاع از دموکراسی از قرار ندادن نام احمدی نژاد در لیست مقامات تحریم شده با وجود "شش سال اعمال تروریسم، نقض حقوق بشر، گسترش خشونت، تسریع روند دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و کشتن نیروهای آمریکایی در عراق و افغانستان" به شدت انتقاد می‌کند. وی می‌افزاید در شرایطی که اروپا و آمریکا در تحریم بشار اسد به توافق رسیدند، چرا در تحریم کسی که وی را حمایت می‌کند، تردید دارند؟

او در مقاله سراسر بغض خود را اینگونه را پایان می‌دهد: "30 سال پس از اعلان جنگ ایران علیه آمریکا و در دهمین سالگرد حملات یازده سپتامبر، آمریکا باید مرکزیت تهدید ایران را بپریزد و بطور جدی به مقابل با این تهدید بپردازد. تحریم احمدی نژاد و همراهانش و بیرون کردن آنها از نیویورک باید نقطه آغاز این برخورد باشد."

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/07/03 ساعت 21:18 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم.خداقوت.
یه چیزی میگه برا خودش این بشر!!!!!!!!! افراطی. بزرگتر از ایناش جرأت همچین کاری رو ندارن چه برسه به اینکه با اراجیف بافی این ، کسی جرأت همچین کاری رو پیدا کنه.
اللهم العن عدو المسلمین جمیعا
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد