فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

عدم شرکت 270نماینده در 4ر‌أی‌گیری امروز

نحوه شرکت نمایندگان مجلس در رأی گیری‌های سومین روز بررسی طرح نظارت، نشان میدهد که در 4 رایگیری انجام شده، 270 نماینده اصلاً رأی نداده‌اند. به گزارش مشرق به نقل از فارس، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز، (یکشنبه) به مدت 70 دقیقه، 6 پیشنهاد درباره طرح نظارت مجلس بر امور نمایندگان را مورد بحث و بررسی قرار دادند اما بدون هیچ مصوبه‌ای، ادامه رسیدگی به این طرح را به جلسات آتی پارلمان موکل کردند.



تعداد نمایندگان شرکت کننده در رأی ‌گیری‌هایی که امروز در صحن علنی انجام شد، نسبت به تعداد حاضرین از عدد پایینی برخورد بود؛ به عنوان مثال در یکی از رأی گیری‌ها از 195 نماینده حاضر در صحن علنی 114 نفر در رای گیری شرکت کردند که بر این اساس 81 نماینده اصلاً در رای گیری انجام شده برای پیشنهادات مختلف درباره طرح نظارت مجلس بر نمایندگان اصلا شرکت نکردند.

در 3 ر‌أی‌گیری ‌دیگر امروز 38، 76 و 75 نماینده در رای گیری‌ شرکت نکردند که بر این اساس به طور میانگین 67 نماینده اصلاً در رای گیر‌های امروز مجلس برای بررسی طرح نظارت بر نمایندگان به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های مجلس هشتم اصلاً شرکت نکردند.

امروز سومین روز بررسی طرح نظارت مجلس بر نمایندگان بود و در جلسه قبلی وکلای ملت نیز به طور میانگین 53 نماینده اصلاً رأی نداده‌ بودند.

تعداد نمایندگان حاضر در جلسه علنی امروز مجلس از 212 نماینده تجاوز نکرد؛ جلسه علنی امروز در ساعت 8:35 و با تاخیر 20 دقیقه‌ای و با حضور 194 نفر از نمایندگان آغاز شد.

مجلس شورای اسلامی هم اکنون 285 نماینده دارد که بر این اساس حدود 74 نماینده در جلسه علنی امروز مجلس امروز خانه ملت حضور نداشتند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/07/03 ساعت 21:31 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادر همسنگرم.خداقوت.
واقعاً فکر می کنید این نماینده ها با این وضعی که دارن پیش میارن تا پایان دوره خودشون ، میذارن این طرح تصویب شه ؟اینا هرگز دست خودشون رو رو نمیکنن ، میذارن تا این دوره وقتی نزدیک تمام شدنشه یه دستی بجنبونن و آخرش هم تبصره ای بزنن که جای خودشون رو برای دوره بعد تثبیت و أمن نگه دارن.
این قانون گذار ها میخوان برای ملت قانون تصویب کنن!!!! اوه یادم نبود این سنته ملتمونه که همه چیزای ناگوار برا همسایه است نه خودمون.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد