فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

اجتماع در منازل برای خواندن انجیل ممنوع

پایگاه اطلاع‌رسانی آمریکن دریم در گزارشی مینویسد که آمریکا کشوری که بیش از تمام کشورهای جهان مدعی آزادی مذهبی است و بیش از هر کشوری دیگر کشورها را به نقض آزادی‌های مذهبی متهم می‌کند، خود بیش از بسیاری کشورها دچار محدودیت‌های مذهبی است.


به گزارش مشرق به نقل از فارس، پایگاه اطلاع‌رسانی "آمریکن دریم" در این خصوص گزارشی را منتشر کرده است که بیانگر این محدودیت‌هاست اما نکته جالب این است که قربانی محدودیت‌ها این بار نه مسلمانان و اقلیت‌های مذهبی بلکه مسیحیان به عنوان اکثریت جامعه آمریکا هستند.
 
آمریکن دریم در این خصوص به شهر "سن خوان کاپیسترانو" در ایالت کالفرنیا اشاره کرده که در آن اجتماع بیش از 3 نفر در منازل شخصی برای خواندن انجیل ممنوع است. یک زوج آمریکایی در این شهر به خاطر آنکه سال‌ها در منزل خود مراسمی را برای خواندن انجیل برگزار می‌کردند، تاکنون 2 بار جریمه شده‌اند.
 
از سوی دیگر مقامات آمریکایی دست به بازرسی شدید و گسترده سایت‌های مبلغ مسیحیت در آمریکا زده‌اند تا مواضع ارائه شده از سوی آنها در خصوص جنسیت با مواضع مدنظر سیاست‌های آمریکا منطبق باشد.

همچنین سال گذشته یک دانش آموز آمریکایی تنها به خاطر اینکه با هم‌کلاسی خود در خصوص مسیحیت بحث کرده بود دو روز از کلاس‌ها تعلیق شد و دیگر اجازه نیافت با خود انجیل سر کلاس بیاورد.
 
آمریکن دریم همچنین در گزارش خود از وجود کمدین‌هایی در آمریکا خبر داده که هنر آنها مسخره کردن مسیحیان است و با اقبال فراوان نیز مواجه می‌شوند.

اداره کهنه سربازان آمریکا در تگزاس نیز مدتی پیش تلاش کرد تا استفاده از کلمات "خداوند" و "مسیح" را در مراسم تشییع جنازه کهنه‌سربازان آمریکایی منع کند.
 
بنابراین گزارش، در یکی از گزارش‌های دو سال پیش بخش امنیتی وزارت کشور آمریکا مسیحیت و تعالیم انجیل به عنوان یکی از عوامل ایجاد خشونت شناخته شد. در ایالت میسوری نیز از مسیحیان مخالف سقط جنین به عنوان تروریست‌های احتمالی یاد شده است.
 
مورد جالب دیگری که در این گزارش مورد اشاره واقع شده به سال 2009 باز می‌گردد که طی آن یک کودک 8 ساله در ایالت ماساچوست از مدرسه به خانه فرستاده شد و مجبور شد به روانپزشک مراجعه کند. جرم وی این بود که صلیبی به همراه داشت که تصویر مسیح بر آن نقش بسته بود.
 
آمریکن دریم در پایان گزارش خود آورده است: "اگر شما یک آمریکایی مذهبی هستید، فکر نکنید که برای آزادی مذهبی مجبور به مبارزه نیستید!"

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/07/07 ساعت 20:40 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم.خداقوت همسنگر.
آمریکا همون آقاگرگه ی داستان شنگول و منگوله، هرچی هم دستشو با آرد سفید کنه ، لو میره که گرگه و اینجام هر چی دم از لیبرالیسم بزنه و برای همه شعار آزادی سر بده ، بالاخره چهره ی شیطانیش یه روز برای همه مشخص میشد و الحمدلله که کم کم اون روز نزدیک و نزدیک تر شده و امروز همچین خبری تو یه روزنامه آمریکایی قرار گرفته شاید مردم آمریکا هم روشن بشن، انشاءالله.
پروردگارا بیداری را در دل های بشریت زنده بگردان ،آمین.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد