فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

ساخت ابزار جستجوی جدید گوگل توسط اسرائیل

شرکت گوگل برای ارائه اطلاعات بیشتر به کاربران به هنگام جستجو در اینترنت، ابزاری موسوم به Google Related را عرضه می‌کند.به گزارش مشرق، گوگل به صفحه جستجوی خود ویژگی جدیدی اضافه می‌کند که هدفش تغییر در تجربه جستجو در اینترنت اعلام شده است. این ویژگی که Google Related نام دارد امکان یافتن اطلاعات مرتبط در حین جستجو را فراهم می‌آورد.

برای ایجاد این ابزار جدید، مرکز توسعه و پیشرفت گوگل واقع در اسرائیل از دو سال پیش تا کنون بر روی آن کار کرده است. این برنامه به مدیریت ماریسا مایر نائب رییس خدمات مکانی و محلی گوگل صورت پذیرفته است.


به گفته این مرکز، به هنگام جستجو در اینترنت برای یافتن مکانی مثل یک هتل یا رستوران، این ابزار اطلاعات بیشتری همچون محل مکان مورد نظر بر روی نقشه، نظرات کاربران، خدمات مشابه، فیلم، تصاویر، دیگر سایت‌های مربوطه و غیره را به نمایش می‌گذارد. در واقع، با استفاده از Google Related می‌توان بدون بازکردن پنجره‌های اضافی، به تمامی اطلاعات مورد نظر دست یافت.

این ابزار جدید گوگل، می‌تواند همچون موتور جستجوی این شرکت، به کنترل هر چه بیشتر کاربران ایتنرنت پرداخته و به آنها اطلاعات مورد نظر و گزینشی خود را ارائه دهد، عملی که پیش‌تر کارشناسان اینترنت نام «فیلترینگ حبابی» را بر روی آن نهاده‌اند.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/07/09 ساعت 19:17 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادرم.خداقوت همسنگر.
باز معلوم نیست این گوگل و صهیونیست چه نقشه ای تو سرشون هست ، آخه اینا ازون گربه هایی هستن که برای رضای خدا موش نمی گیرن!حالا خدا داند که چه بهره هایی از این امکان خواهند برد!
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد