فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

سومین دیدار کاملیا انتخابی‌فرد رفیق فائزه با مشایی در نیویورک

سومین دیدار رفیق فائزه با مشایی در نیویورک
کاملیا انتخابی‌فرد که تحت پوشش روزنامه‌نگاری به‌عنوان مخبر و پادوی سیستم جاسوسی امریکا فعالیت می‌کند، برای سومین بار با اسفندیار رحیم مشایی در جریان سفرهای رئیس‌جمهور به نیویورک مقر سازمان ملل متحد با وی دیدار کرد.به گزارش  رجا، رحیم مشایی علی‌رغم همراهی با رئیس‌جمهور در سفر به امریکا در هیچ‌یک از تصاویر منتشر شده از دیدارهای رسمی دیده نشد و این سؤال ایجاد شد که وی در مدت اقامت یک هفته‌ای در امریکا چه می‌کرده است؟


(عکس مربوط به کتاب خاطرات کاملیا انتخابی‌فرد است که چهار سال پیش منتشر شد)

با این حال، یک شاهد عینی به خبرنگار ما گفت که در یکی از روزهای حضور هیئت ایرانی در نیویورک کاملیا انتخابی‌فرد از دوستان نزدیک فائزه هاشمی رفسنجانی در نشریه توقیف شده زن که اکنون تحت پوشش فعالیت روزنامه‌نگاری در نیویورک به‌سر می‌برد، برای دیدار با مشایی به محل اقامت وی آمد.

این شاهد عینی با یادآوری پوشش و وضعیت زننده ظاهری انتخابی‌فرد افزود که در این دیدار که به‌طور محرمانه به‌مدت بیش از دو ساعت ادامه داشت، یکی از معاونان مشایی نیز حضور داشت.

انتخابی‌فرد اصرار ویژه‌ای داشته که این ملاقات فاش نشود. در عین حال، حجت‌الاسلام حمید رسایی که جزو نمایندگان همراه رئیس‌جمهور در سفر سال 88 بود، چهار ماه پیش در ضمن طرح سؤال‌هایی از مشایی نوشت: «مشایی توضیح دهد که در ملاقات دو ساعته و خصوصی وی با کاملیا انتخابی فر – خبرنگار فاسد فراری و همکار فائزه هاشمی و رفیق سید محمد خاتمی - در نیویورک چه گذشت؟»

انتخابی‌فرد در جریان سفر امسال رئیس‌جمهور نیز در نشست خبری احمدی‌نژاد به‌عنوان خبرنگار یک روزنامه مصری از وی سؤال پرسید.

ارتباطات مشکوک جریان نفوذی در دولت یکی از مواردی است که در طی ماه‌های اخیر برخی از بازداشت شدگان جزئیات تکان دهنده‌ای را در مورد آن بیان کرده و تحت عناوین امنیتی این بخش از اتهام‌های آن‌ها در حال بررسی است.

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/07/09 ساعت 20:51 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگرم.خداقوت.
مطمئناً این مشایی جایی که براش سود و منفعتی نداشته باشه و در پیشبرد حرکت انحرافیش مؤثر نباشه ، نمیره ، خدا کنه زودتر دست این جریان رو شه ، تا جواب تمام این کاراشو به تمام ملتمون توضیح بده!
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد