فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

دیلی میل: چرا مشرق عکسهای سارا شورد را تیره کرد؟+عکس

سایت روزنامه انگلیسی دیلی میل نوشت چرا سایت مشرق عکسهای سارا شورد را تیره کرد؟ سایت روزنامه دیلی میل در گزارشی که به تحلیل خبری منتشر شده از سوی مشرق پرداخت نوشت:کوهنورد زن آمریکایی، برای وب سایت ایرانی بسیارتحریک آمیز بوده و این سایت در انتشار عکسی، بدن وی را تیره کرده است."تا آنجایی که وب سایت محافظه کار ایرانی به نام "مشرق نیوز" نشان داده، سارا شورد، کوهنورد زن آمریکایی که اخیرا از ایران آزاد شده به خاطر پیراهنش بسیار تحریک آمیز است".




این سایت در ادامه با انتشار عکسهای مشرق و اصل عکسها اینطور می نویسد: "وب سایت مشرق عکسهایی از سارا شورد با شین باوئر و جاش فتال دو کوهنورد زندانی در ایران را بعد از رهایی از ایران منتشر کرده است. اما تی شرت سفید شورد برای چشمان مسلمانان بسیار تحریک آمیز انگاشته شده، بنابراین مشرق نیوز اقدام به تیره کردن سینه ها و بازوان وی در عکسها نموده است."




در ادامه گزارش آمده است: همچنین این سایت (مشرق) عکسی از سارا شورد را با نامزدش در حالی بوسیدن یکدیگر را تیره کرده است. تمایل غربی ها برای برهنه نمودن بدنشان از سوی دولت ایران غیراسلامی و نامناسب خوانده می شود.
 

 

نظرات 2 + ارسال نظر

اصابت موشک های ZF به مناطق مسکونی ایران !!!!!!!

عبد 1390/07/15 ساعت 00:21 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادر.خداقوت همسنگر.
زهی خیال باطل که ما با این متحجرخونده شدنها از طرف اونا بخوایم پا رو ارزشهامون بذاریم و این بی عفتی ها رو بی پرده رو کنیم.
هرگز این تله شون کارساز نمیشه .کم تو فیلم هاشون بی حیایی رو رواج میدن حالا کارشون به جایی رسیده که برای سایت ها و روزنامه های ما خط میدن.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد