فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

امکان ازدواج هم‌جنسان در بازی "Elder Scrolls V"

امکانِ ازدواج هم‌جنسان در بازی "طومار پیشینیان: اسکایریم (The Elder Scrolls V: Skyrim)" فراهم شد.طی خبری که "پتز هاینس(مدیر روابط عمومی استودیو بتسدا(آن را اعلام کرد، در بازی طومار پیشینیان: اسکایریمبازی‌باز آزادی ازدواج با هرکسی را خواهد داشت.وی در این مورد اذعان کرد مهم نیست با چه شخصیتی بازی می کنید(منظور مرد است یا زن) بر فرض اگر با زن بازی می‌کنید می‌توانید با یک زن در بازی ازدواج کنید یا بلعکس. پیش از این در بازیِ افسانه 3(Fable 3) نیز بازی‌باز می‌توانست با همجنس خود ازدواج کند و آقای پیتر مولینو کارگردان بازی نیز در این مورد بیان کرده بود که این یک آزادی است که در بازی به بازی‌بازها داده شده است.


اگرچه بازی "طومار پیشینیان: اسکایریم" دارای سناریویی مشخص است ولی این به آن معنا نیست که بازی‌باز آزادی عمل در بازی نداشته باشد؛ کار کردن در بازی و درآوردن پول و همچنین رفتن به مراحل فرعی در بازی برای افراد گوناگون نیز یکی از چند ویژگی های منحصر به فرد این بازی است.

تبلیغِ هم‌جنس‌گرایی، و فراهم شدنِ امکانِ هم‌جنس‌گرایی در فضای مجازی و همچنین قانون‌مندی ازدواجِ‌ هم‌جنسان در بعضی از نقاطِ جهان، پدیده‌ای است که بر آمده از فضای ولنگارِ جنسی غرب است. در حالی که نهادِ خانواده روز به روز در غرب بیشتر رو به نابودی می‌گذارد و کمبود جمعیت و رشد صفر یا منفیِ آن به مشکلی استراتژیک برای حاکمانِ غربی بدل شده، باز با این همه، هم‌جنس‌گرایی با افقی مشابه قومِ لوط در قرآن در انواعِ بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال تبلیغ شده و امکان آن فراهم می‌گردد.

نظرات 3 + ارسال نظر
عبد 1390/07/16 ساعت 01:53 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام همسنگر.خداقوت.
شیطان وشیطان صفتان از انجام هیچ کاری برای پیشرفت نظرشون کوتاهی نمیکنن و مدتهاست که بازیها رو وسیله ای برای نفوذ این افکارمنحط به فکر کودکان انتخاب کردن ، اینبارهم از منحط ترین افکارشون مایه گذاشتن، خدایا ما را از عذابی که برای این قوم لوطی دوران میفرستی در امان بدار.
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

Haamed 1390/07/16 ساعت 22:51

آقای درست نخست اینکه: همجنسگرایی درست مثل دگرجنسگرایی یک جنسیت شناخته شده در همه ی عالم هست البته در کشورهایی که به انسان به دیده ی انسانیت نگاه میکنن.دوم اینکه کسی همجنسگرا نمیشه بلکه همجنسگرا به دنیا میاد و با اون هم میمیره.سوم اینکه چرا به انسان ها چرا همیشه به دیده ی جنسی نگاه میکنید؟یعنی آدم رو به دیده ی آدم بودن نمیشه دید؟شما تا کسی رو میبینید به این فکر میکنید که طرف دختر هست یا پسر؟یا اینکه میگید روبروی من یک انسان ایستاده فارغ از هر دین و مذهبی.جدای از هر جنسیتی.
به عرضتون هم برسونم که تنها در ادیان الهی!!! مثل یهودیت و مسیحیت و خصوصا اسلام عزیز هست که به انسان ها به دیده ی جنسی نگاه میشه.میگید نه؟برید نگاه کنید.

سلام
در پاسخ به نظر شما باید بگویم
اولا با کدام منطق ان را در همه عالم شناخته شده دانستید ایا فقط امریکا و اروپا همه جهان است
باکدام دلیل علمی ان را برابر دگر جنسگرایی قرار دادید و انسان را از بدو تولید همجسگرا دانستید
بر خلاف نظر شما که ادیان الهی را دین جنسی دانستید باید بگویم اسلام عزیز برای تمامی ابعاد وجوی انسان برنامه دارد و مسائل جنسی بعد کوچکی از ان است چطور اگر کشورهای غربی به نام ازادی جنسی هر پلیدی را در قالب سکس به انسان عرضه میکنند اشکالی ندارد ولی اگر در دین باشد اشکال دارد
یا علی

اکبر 1390/08/03 ساعت 00:39

دوست عزیز اصلا اینگوه شما فکر می کنید نیست در این بازی شما می توانید انتخاب کنید ادم خوبی باشید یا ادم بدی دزد باشید یا هر چیزی حتی می توانید بعد از این که دزد بودن را انتخاب کردیدی ادم خوبی بشوید مثل زندگی واقعی است هیچ محدودیتی ندارد واقعا ته بازیه

برای شما اره

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد