فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

شکنجه وحشیانه پزشک زن بحرینی

حدود 25 مرد نقابدار و مسلح با ورود به منزلم من را به مقر پلیس منتقل کرده، و در آنجا به دلیل جرم هایی که مرتکب نشده ام، من را شکنجه کردند. به گزارش مشرق، فردا به نقل از العالم نوشت:  یکی از پزشکان زن بحرینی از جزئیات شکنجه و تهدیدش در زندانهای رژیم ال خلیفه پرده برداشت.خانم "فاطمه حجی" که اخیرا توسط دادگاه نظامی رژیم آل خلیفه به 5 سال زندان محکوم شده است، در مصاحبه با روزنامه ایندیپندنت تاکید کرد: حدود 25 مرد نقابدار و مسلح با ورود به منزلم من را به مقر پلیس منتقل کرده، و در آنجا به دلیل جرم هایی که مرتکب نشده ام، من را شکنجه کردند.


این پزشک زن بحرینی افزود: درحالیکه چشمان من را بسته بودند، صدای زنی را شنیدم که به من نزدیک شد، و پس از بستن دستانم، به مدت 15 دقیقه من را مورد ضرب و شتم قرار داد؛ بصورتیکه صورت و دهانم پر از خون شد، و در سرم احساس بی حسی و سنگینی کردم.
 
فاطمه حجی افزود: پس از آن به مدت یک دقیقه به من شوک الکتریکی وارد کردند؛ در این حین 3 مرد به من نزدیک شده، و همراه با پرسیدن سئوالهایی به سرم مشت می زدند.

نظرات 1 + ارسال نظر
Ahmad 1390/08/09 ساعت 11:09

لعنت خدا بر ظالمین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد