فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

فتنه اخر

کشته های وال استریت ندا نبودند!!!

خبر آمد که در اعتراضات وال استریت 4 نفر جان خود را از دست داده اند که یکی از آنها نه به خاطر درگیری نه به خاطر ضرب و شتم بلکه به دلیل سرما جان خود را از دست داده است . انسانی که به خاطر هدف خود می ایستد سرما را تحمل می کند مردانه می ماند و جان می سپارد . این نه ترور است ، نه نقشه ای برای اتش زدن احساسات مردم.
 نویسنده وبلاگ ضد خبر در آخرین مطلب خود نوشت:یادمان هست وقتی در فتنه ی 88 هیزم پروژه های کشته سازی ، کپسول های خون و عکس های فوتوشاپی تنور اغتشاشات را گرم می کرد از همین دورغ ها ، صدای جیغ و داد شبکه های ماهواره ای چنان برخاست که گوش عالم را کر کرد .


حال که پیچک اعتراضات مردمی به پای دولت امریکا پیچیده و جان بسیاری از انسان ها در خطر است کسی نیست تا سینه چاک دهد که ای مردم جهان ، حقوق بشر و دمکراسی در امریکا نابود شده است و ارمان شهرمان خود اسیر ظلم قرون وسطایی گشته!!! ای رسانه ها ای مردم طرفدار حقوق بشر یادتان هست که برای ندا اقا سلطان چه کردید ؟ یادتان هست که خبر مرگ ندا چگونه سراسر دنیا را طی کرد حال چه شده است که در خود امریکا همه در بی خبری فرو رفته اند که یک انسان در وال استریت به خاطر سرما جان خودش را از دست داد؟
اگر بر فرض ندا به خاطر دمکراسی کشته شد این انسان یخ زده ، ادم نبود که برایش در رسانه ها اتشی برپا نکردید ؟ ایا او خانواده نداشت ایا او دوست و رفیقی نداشت ایا او یک انسان نبود ؟ به راستی که کشته های وال استریت کشته نبودند ؟
ایا می دانید کهنه سرباز 35 ساله که در ورموت بر اثر جراحات وارده ناشی از شلیک گلوله کشته شد چند فرزند کوچک داشت ؟ ، ایا می دانید قربانی دیگری که در جریان یک درگیری در مقابل اردوی معترضان تصرف اوکلند مورد اصابت گلوله قرار گرفت یک شهروند محترم بود که به خاطر بهره بانکی در خیابان زندگی می کرد. ایا این سند های ظلم خود دلیلی بر اثبات بی تمدنی در سرزمین های امریکای شمالی نیست ؟؟؟

خبر آمد که در اعتراضات وال استریت 4 نفر جان خود را از دست داده اند که یکی از آنها نه به خاطر درگیری نه به خاطر ضرب و شتم بلکه به دلیل سرما جان خود را از دست داده است . انسانی که به خاطر هدف خود می ایستد سرما را تحمل می کند مردانه می ماند و جان می سپارد . این نه ترور است ، نه نقشه ای برای اتش زدن احساسات مردم .

بماند که سه انسان دیگر به دلیل ضرب و شتم و شکستکی گردن کشته شده اند . زبان دراز فاکس و بی بی سی و الجزیره در گل مانده است و این چنین سکوت می کنند. حقوق بشر شده است چماقی برای جهان سومی ها که هر جا هدف غرب مغایر با عمل مردمان سرزمین های در حال توسعه بود ان را بر سر حکومت می کوبند و وقتی خوشان کمترین حقوق مردم را از انها دریغ می کند کسی نیست بگوید مدعی خود درلجن ادعایت گیر کردی . وال استریت اگر هم تمام شود چهره واقعی امریکا تا حدودی برای انسان های به خواب رفته نمایان شد که شاید با این بیدار باش ها پرده های دروغ کنار رود و چهره ی شیطان بزرگ علنی شود

نظرات 1 + ارسال نظر
عبد 1390/08/24 ساعت 13:22 http://ahaliebasirat.blogfa.com

سلام برادر ولایی ام، خداقوت همسنگر!
عیدتون مبارک باشه انشاءالله.
علی سر چشمه مردانگی هاست
علی لطف خدا در بی کسی هاست
علی نور الهی جان احمد
علی زیبا ترین تفسیرغیرت
عیدتان نورانی
التماس دعا
یاعلی
با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم، رزمنده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد